تونی جا بازیگر سریع و خشمگین 7 شد

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,710
2,901
113
چابکســـر



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، تونی جا بازیگر فیلمهای اکشن تایوانی است که بیشتر به خاطر فیلم "اونگ باک" شناخته میشود.


فیلم "سریع و خشمگین 7" تا اینجا جیسون استاتهام را در نقش منفی دارد. او به یاران همیشگی این مجموعه فیلمها یعنی وین دیزل و پل واکر می پیوندد. راندا راوزی نیز در حال مذاکره برای ایفای نقشی کوتاه در این فیلم است.


فیلمنامه فیلم هنوز در حال کامل شدن توسط کریس مورگان است و جزییات زیادی درباره نقش تونی جا در این فیلم اکشن بینالمللی منتشر نشده است.


تونی جا بدلکاری بود که تبدیل به بازیگر شد و در جوانی شغل رام کردن فیلها را بر عهده داشت. او فیلم های هنرهای رزمی نگاه می کرد و تصمیم گرفت مانند قهرمانهایی مثل جکی چان و جت لی مشهور شود. او سه فیلم ساخت که تبدیل به پرفروشهای جهانی شدند و موجب شدند تا او به عنوان سمبل غرور کشورش شناخته شود. فیلم "سریع و خشمگین 7" اولین فیلم انگلیسی زبان و اولین فیلم ساخته شده این بازیگر در یک استودیوی بزرگ بینالمللی است.


"جا" درباره این فیلم گفت: من همیشه طرفدار مجموعه "سریع و خشمگین" بوده ام. فضای فیلمها سریع و جالب هستند و بینندگان را مشغول نگه می دارند. همچنین مخلوطی از طنز و اکشن نیز در فیلم ها وجود دارد که من خیلی خوشم میآید. فیلمی از این بهتر برای اولین پروژه استودیوی آمریکایی ام وجود نداشت.


جیمز وان که به تازگی فیلم "افسون کردن" را با موفقیت ساخته بود کارگردانی فیلم "سریع و خشمگین 7" را بر عهده خواهد داشت و کار فیلمبرداری را با سرعت در ماه سپتامبر آغاز خواهد کرد تا بتواند فیلم را در ماه جولای 2014 به پردههای سینما برساند.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر