تولد فرزند دو سر

نسترن

Moderator
2014-11-28
179
154
0
papioni.blogfa.com
به گزارش مشرق، این نوزاد از طريق عمل سزارين به دنيا آمد و در بخش مراقبت هاي ويژه بيمارستاني در پايتخت بنگلادش تحت مراقبت است.
مسوولان بيمارستان محل تولد کودک دو سر تصريح کردند: در صورت اطمينان از سلامت وي اين کودک به خانواده اش تحويل داده مي شود.
ميا جمال، پدر نوزاد، گفت: از ديدن فرزندم که يک بدن و دو سر دارد وحشت زده شدم و اين موضوع که فرزندم با دو دهان شير مي خورد و با دو بيني نفس مي کشد، عجيب است.
جمال توضيح داد: با وجود شگفت زدگي خوشحال هستم که نوزاد و همسرم سالم هستند.
ابو کوثر، رئيس بيمارستان محل تولد نوزاد، تصريح کرد: کودک تنها يک مجموعه از اندام هاي حياتي را دارد و تنها سر وي دو تا است.
وي اضافه کرد: به جز داشتن دو سر، بقيه اندام هاي نوزاد نرمال است و تا کنون هزاران نفر از مردم براي ديدن اين معجزه به بيمارستان مراجعه کرده اند.
اعتقاد بر اين است که کودک به يک بيماري شناخته شده به نام پرازانتاسيون سفاليک مبتلا است، بيماريي که در آن فرم سر به صورت بسيار غيرمعمول شکل مي گيرد.


 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر