ویژه جام جهانی 2014 توقیف خوراکی محبوب بازیکنان اروگوئه

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,710
2,901
113
چابکســـر


سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی - مأموران گمرک برزیل هنگام ورود تیم ملی فوتبال اروگوئه به این کشور حدود ۳۶ کیلوگرم ماده خوراکی از نوع کرم کارامل از این تیم ضبط کردند. اتفاقی برخی معتقدند موجب شکست آنها در برابر کاستاریکا شده است.

به گزارش بیست چهارده و به نقل از دیلی میل، این نوع کرم کارامل با نام ˈ Dulce de lecheˈ طرفداران زیادی در اروگوئه دارد به همین دلیل تیم ملی این کشور تصمیم داشت مقدار زیادی از آن را با خود به برزیل ببرد.

بازیکنان اروگوئه دیدار نخست خود در جام جهانی با نتیجه ۳ بر یک مقابل کاستاریکا واگذار کردند و حالا علاوه بر این شکست باید باقی مسابقات را هم بدون کرم کارامل محبوب خود ادامه دهند.

Dulce de leche کرمی شیرین رنگ ساخته شده از شیر، شکر و وانیل است که بیشتر در ساندویچ ها، نان تست، بستنی و پن کیک استفاده شده و در آشپزخانه تمامی خانه های اروگوئه یافت می شود.

مقامات دپارتمان کشاوری برزیل اعلام کرده اند که این ماده جزء فرآورده های تولید شده از شیر است و قبل از ورود به این کشور باید تحت بررسی ویژه ای قرار بگیرد.

به تیم ملی اروگوئه گفته شده است، بعد از انجام بررسی های لازم و یا در هنگام خروج این تیم از برزیل، محموله کرم کارامل به آنها پس داده خواهد شد.

تیم اروگوئه چهار سال پیش و برای مسابقات جام جهانی ۲۰۱۰ نیز این ماده خوراکی را همراه خود به آفریقای جنوبی برد و در آن رقابت ها توانست تا مرحله نیمه نهایی پیش برود.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر