Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,710
2,901
113
چابکســـر




1. در محیط ویندوز کلیدهای ترکیبی پنجره + P را همزمان بفشارید . یک پنجره سمت راست ویندوز فعال می شود .



در تصویر بالا 4 گزینه را می توانید مشاهده کنید .
PC Screen Only : یعنی تصویر فقط روی همان دستگاه اصلی ( لپ تاپ یا کامپیوتر ) نمایش داده شود .





Duplicate : کلمه duplicate به مفهوم کپی گرفتن یا تکثیر هست . این گزینه یعنی تصویر در هر دو نمایشگر به صورت یکسان نمایش داده شود .



Extend : یعنی تصویر به صورت مستقل روی نمایشگرها برود . شما برای اینکه دو تصویر مجزا داشته باشید باید تنظیمات را روی حالت extend بزارید . وقتی این کار رو میکنید تصویر اصلی که همراه با آیکون های دسکتاپ هست روی خود لپ تاپ یا کامپیوتره و یک تصویر خالی از آیکون بر روی نمایشگر جانبی یا تلویزیون انتقال پیدا کرده و نمایش داده می شود . در این حالت مشکلی که خیلی ها باهاش درگیرن اینه که اشاره گر موس فقط در یکی از این نمایشگرها وجود داره . شما هر کاری که توی نمایشگر اصلی انجام میدید فقط همونجا اجرا و دیده میشه . راه حل خیلی ساده تر از اون چیزیه که فکر میکنید . کافیه موس رو تا انتهای نمایشگر لپ تاپ یا کامپیوتر بیارید و در واقع به نوعی سعی کنید وارد نمایشگر دوم کنید . برای اینکه حرف من رو بهتر متوجه بشید یه برنامه ای فیلمی چیزی رو تو لپ تاپ باز کنید و پنجره اش رو کوچک کنید . حالا با موس بگیریدش و ببریدش انتهای نمایشگر ( یا چپ یا راست ، امتحان کنید ) تو همین لحظه به نمایشگر دوم هم نگاه کنید ، می بینید که پنجره وارد نمایشگر دوم داره میشه حالا ولش کنید . یکم امتحان کنید متوجه میشید . اینجوری روی هر دو نمایشگر تسلط کامل دارید .





Second screen only : یعنی تصویر فقط روی نمایشگر دوم یا جانبی نشان داده شود .





منبع:learning.asarayan.com
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر