تمرینات هوازی برای بهبود عملکرد بدن

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر


برای بهبود شرایط کلی‌ بدن و برای بهبود سطح انرژی برای انجام کارهای سخت شما باید مقداری تمرینات هوازی انجام دهید.در زیر به بیان سه نوع اصلی‌ تمرینات هوازی خواهیم پرداخت:


۱) تمرینات هوازی ثابت و پایدار: این فرم از تمرینات هوازی شامل انجام یک فاز تمرینی ثابت از ابتدا تا انتهای تمرین میشود.برای این فرم از تمرینات هوازی می‌توان به پیاده روی روی تردمیل، شنا، پله نوردی، دوچرخه سواری‌ و… اشاره کرد.


۲) تمرینات هوازی اینتروال: تمرینات هوازی اینتروال به صورت کلی‌ شامل ۳۰-۶۰ ثانیه تمرینات پر فشار و سپس تمرینات کم فشار برای ریکاوری می‌باشد.دویدن روی تردمیل با سرعت بالا به مدت ۳۰-۶۰ ثانیه و سپس یک استراحت کوتاه با دوندگی آرام یک مثال مناسب در این مورد می‌باشد.


۳) انجام ورزش‌های مختلف: ورزش‌هایی نظیر بسکتبال، فوتبال و کشتی‌ نمونه‌های خوبی‌ برای افزایش استقامت و بهبود عملکرد شما می‌باشد.اد کوان . ورزش‌هایی نظیر والیبال، گلف و تنیس نیز میتوانند برای بهبود عملکرد شما بسیار مفید باشند ولی‌ انجام ورزش‌هایی که شامل دوندگی‌های خیلی‌ طولانی‌ میشود را توصیه نمی‌کنیم.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر