تفاوت میکرونیدلینگ با درماپن

mnajm

New member
2016-07-20
12
2
0
تکنولوژی جدیدی است که به روش وارد کردن سوزن های ریز عمل میکند این راه باعث بالا رفتن غلطت کلاژن و تحریک کلاژن سازی در پوست می گردد

آیادرماپن دقیقا همان است؟

می توان گفت از لحاظ مکانیسم و عملکرد کلی بلی ولی تفاوتهای اندکی بین و وجود دارد درماپن یک وسیله الکتریکی به شکل یک قلم است که بسته به نوع سری که سردستگاه بسته می شود دارد. سوزن ها به صورت عمودی حرکت می کنند که با گذاشتن آن روی صورت این سوزن ها به طور متناوب به صورت عمودی وارد پوست می شوند. وسیله ای استوانه ای است که تعدادی سوزن دور تا دور آن را احاطه کرده اند که با حرکت دادن روی پوست این سوزن ها وارد پوست می شوند.مشخص است که سوزن های به صورت عموردی با پوست برخورد نمی کنند.زیرا هر دستگاه عمق مشخصی دارد.

عملکرد دستگاه چگونه است؟

با ورود سوزنها به پوست سوراخهای ریزی در پوست ایجاد می شود که پوست این سوراخها را به عنوان زخم های کوچک در نظر می گیرد و این زخم ها را تر می نماید به همین علت فاکتورهای رشد تولید می شوند که در نتیجه آن تعداد کلاژن تولید می شود همین مسئله موجب نتایج مختلف می شود. همزمان با عمل درماپن می توان بسته به عملی که قرار است انجام شود موادی بر روی پوست قرار داد.این عمل باعث میشود همان لحظه مواد به پوست نفوذ کند که اثری خارق العاده در درمان دارد .
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر