تفاوت دستگاه های تقویت کننده آنتن موبایل تک باند و دو باند در چیست؟

negar.74.abc

New member
2015-12-11
10
1
0
rbconex.ir
فرق دستگاههای مختلف همانطور که از نام آنها پیداست در تعداد ساپورت کردن باندهاست . دستگاههای تک باند تنها GSM و یا سیگنالهایی را که در محدوده فرکانس 900 قرار دارند را ساپورت میکند . باند gsm متداولترین فرکانس مخابراتی دنیاست که 80 درصد در دنیا و حدودا 5 میلیارد نفر را شامل میشود.


در ایران همراه اول بر روی باند GSM قرار دارد و دستگاههای تک باند تقویت کننده ، این اپراتور را پشتیبانی میکنند.

تقویت کننده های دو باند و یا dual band قادر به پشتیبانی از فرکانسهای GSM 900 و 1800 DCS هرتز میباشد . در ایران اپراتور تلفن همراه ایرانسل از فرکانس DCSجهت ارایه خدمات خود استفاده میکند.



و اما سیستم های تقویت کننده سه باند که قادر به پشتیبانی از باندهای 900 - 1800 و 2100 میباشند . این بدان معناست که علاوه بر انتقال مکالمه ایرانسل و همراه اول ، از اپراتور رایتل و اینترنت 3G هر سه اپراتور پشتیبانی کرده و مکان مورد نظر را در صورت مجهز شدن BTS های منطقه از اینترنت نسل سوم ، از اینترنت 3G پوشش میدهد.


اما 4G قادر به انتقال نسل چهارم اینترنت میباشند یا همان LTE


 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر