تصویر پرچمدار جدید سونی منتشر شد

mahdi km

افتخاری
2013-10-30
603
892
0
تهران
[FONT=font1_katana]
[/FONT]
sony-xperia-z4.jpg

[h=1]تصویر پرچمدار جدید سونی منتشر شد[/h]
سونی با عرضه اکسپریا Z3 اثبات کرد که پرچمداران این شرکت در هر سری که نسخه جدیدی ارائه می شوند چه از لحاظ نرم افزاری و چه از لحاظ طراحی , در حال طی کردن سیر تکاملی اند . یکی از مواردی که بسیاری از منتقدین و همچنین کاربران به سونی خورده میگیرند حاشیه های بیش از اندازه در اطراف نمایشگر محصولات این شرکت است .
امروز تصویری از پرچمداران اینده سونی اکسپریا Z4 و اکسپریا Z4 اولترا در کنار اکسپریا Z3 منتشر گشته است که نشان از حذف حاشیه های اضافی اطراف نمایشگر دارد ! تصویر منتشر یافته همچنان در زمره شک و شبه به سر می برد و نمی توان هنوز به وجود چنین طراحی اعتماد داشت , اما بدون شک سونی با توجه به شایعات گذشته , در نسل جدید پرچمداران خود تغییراتی را در طراحی انها بکار خواهد برد . گفتنی ست که به احتمال زیاد اکسپریا Z4 با چیپ پردازشی ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۸۱۰ و نمایشگری با رزولوشن QHD و همینطور اکسپریا Z4 اولترا با نمایشگری با ابعاد ۶ اینچ و رزولوشن QHD ظرف ماه های اینده معرفی خواهند شد .
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sina

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر