آخرین های موبایل تصویری از HTC M8 / One 2 منتشر شد

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر


خانم ها آقایان! بالاخره اولین تصویر از اسمارت فون معرفی نشده HTC M8 / One 2 توسط evleaks@ منتشر شد؛ که با توجه به سابقه درخشان این منبع می توان تقریبا بابت صحت این تصویر مطمئن بود.
این تصویر HTC M8 را در داخل یک قالب محافظ نشان می دهد ولی با این حال می توان به خوبی متوجه شباهت این اسمارت فون با HTC One شد.
رابط کاربری جدید Sense 6.0، که با اندروید ۴.۴ کیت کت ادغام شده است نیز در این عکس قابل مشاهده است. یک دوربین تقریبا بزرگ هم در جلوی دیوایس دیده می شود که طبق شایعات ۵ مگاپیکسلی خواهد بود و گویا در کنار دوربین، یک فلش هم در عکس مشخص است. در بالا و پایین صفحه نمایش این دیوایس که گفته می شود یک صفحه نمایش ۵ اینچی با وضوح ۱۰۸۰p است، اسپیکرها هم به چشم می خورند.

شرکت HTC به طور رسمی تایید کرده است که اسمارت فون نسل آینده خود را در تاریخ بیست و پنجم ماه مارس معرفی خواهد کرد. هنوز در مورد نام این دیوایس مطمئن نیستیم. M8 احتمالا یک نام رمزی است و زمان انتشار شاید نام این دیوایس به One 2 یا +One تغییر خواهد کرد.
از جمله ویژگی هایی که در مورد سردم دار جدید HTC پیشبینی می شود می توان به یک دوربین پشتی مجهز به حسگر دوگانه، پردازنده چهار هسته ای اسنپ دراگون، دو گیگابایت رم و پشتیبانی از کارت میکرو SD اشاره کرد. HTC به احتمال زیاد تا پایان سال جاری میلادی یک مدل One 2 Mini و یک مدل One 2 دو سیم کارته نیز منتشر خواهد کرد.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر