تصمیمی که شاید سپاهان را قهرمان کند

بچه کرد

مدیر تالار ورزشی
2013-10-22
1,156
1,206
0


به گزارش "ورزش سه"، اشتباه بزرگ محمدرضا اکبریان داور مسابقه بزرگ روز گذشته لیگ ، یک تصمیم تاثیرگذار در روند مسابقه بود ؛ تصمیمی که مقایسه ان با اعلام پنالتی علیه پرسپولیس در بازی سال گذشته این دو تیم در اصفهان که با جنجالی بی سابقه به اتمام رسید ، چندان هم بی راه نیست . در آن مسابقه محسن قهرمانی خطای شجاع خلیل زاده روی میثم حسینی مدافع پرسپولیس را پنالتی اعلام کرد و بازیکنی که روی او خطا اعلام شده بوده( حسینی) را اخراج کرد . در بازی دیروز هم طارمی که مشابه بازی النصر از وریا خطا گرفته بود ، علی رغم ادامه دادن بازی بعد از زمین خوردن با تصمیم اکبریان یک کارت زرد از داور دریافت کرد ، حال آنکه تصمیم درست اعلام یک پنالتی به سود پرسپولیس و اخراج غفوری بازیکن کلیدی زردها بود .

قرمزها در لحظه این اتفاق به داور معترض شدند اما چاره ای جز ادامه بازی نبود ، پس با تحلیل قوای بدنی پرسپولیس سپاهان تسلط فوق العاده ای به بازی پیدا کرد و سه بار به گل رسید ؛ که البته یکی از این سه گل توسط داور مردود اعلام شد .اگر صحنه پنالتی را در نظر نگیریم سپاهان برنده شایسته این بازی بود اما آنها با وجود استیلای فنی برد خود را مدیون تصمیم داور هم هستند اگرچه ممکن بود پنالتی گل نمی شد و سپاهان باز به بازی برمی گشت .

سپاهان که درست مثل بازی قبلی از یک حریف سرخپوش دیگر در دقایق پایانی سه امتیاز از حریف گرفت ، حالا به رده سوم صعود کرده و با 4 باز نسبتا ساده در ادامه رقابتها مدعی اول قهرمانی است . البته آنها 3 امتیاز از تراکتورسازی عقب هستند اما تراکتور حداقل سه بازی خیلی دشوار تا پایان لیگ دارد و درگیر رقابتهای آسیایی نیز هست ، اما سپاهان با خیال آسوده و با نیروی مناسب انسانی با تمرکز کامل به قصد 12 امتیاز باقی مانده به میدان می رود .

خب ، اگرچه نمی شود پیش بینی کرد که درصورت رعایت عدالت در بازی دیروز چه اتفاقی می افتاد ، اما می شود حدس زد ، بعید بود که مثلا امروز برنامه ورزش و مردم در صبح جمعه با حسین فرکی به عنوان مربی برنده بازی بزرگ صحبت کند و البته در این صورت ، خیلی سخت بود که سپاهان را با این جدیت در بین مدعیان قهرمانی دید ...

به نظر شما تصمیم اکبریان سرنوشت لیگ را عوض کرده است ؟ صبر می کنیم تا اتمام لیگ .

01027226.jpg


01027227.jpg







 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر