تصفیه آب خانگی

sarasaeedifar

New member
2016-02-07
7
0
0
tehran
خانگی در از بین بردن آلودگی آب کمک بسیاری می کند چرا که بدن ما از 75% آب تشکیل شده است به همین دلیل آب تصفیه شده در سلامتی ما نقش بسزایی دارند .
مراحل مختلف خانگی :
در مرحله اول آب ورودی وارد فیلتر PP می شود که این فیلتر ازجنس پلی پروپلین و 100% خالص و فشرده و این فیلتر توانایی حذف شن، ماسه، گل ولای، لجن، به طورکلی تمامی ذرات معلق بزرگتر از 1تا5 میکرون را داراست . آب وارد مرحله دوم می شود که فیلتر کربن پودری که کپسولی پر شده از دانه هایی کربنی است ، کربن به کار رفته در این فیلتر از جنس پوسته نارگیل با پوسته سفید جهت حذف کلر تری هالومتان و بیشتر مواد شیمیایی آلی موجود در حشره کش ها و آفت کش ها و رنگ و تاثیرات ناشی از ماندگاری آب در داخل مخزن را از بین می برد و باعث بهبودی در طعم و بوی آب می شود.
سپس آب وارد مرحله سوم یعنی فیلتر کربن بلاک می شود که استوانه ای است که دور تا دور آن با نوار توری شکل پوشانده شده است کربن به کار رفته در این فیلتر از جنس پوسته نارگیل با پوسته سفید جهت تکمیل عملکرد مرحله دوم و حذف مواد شیمیایی موجود در آب می باشد. بعد آب وارد مرحله اصلی پمپ می شود.
پمپ با فشاری در حدود 10بار فشار آب را هدایت می کند به سمت فیلتر اصلی که همان ممبران است عملکرد اصلی غشای ممبران جهت حذف املاح مضر تا ابعاد 0.0001 میکرون است از جمله مواد غیر آلی حل شده، مواد حل شده، آلاینده های میکرو بیولوژیکی از قبیل آندوتوکسین ها و ویروس ها و باکتری ها و نیترات و نیترت و فلزات سنگین از قبیل جیوه آرسنیک سرب و روی می باشد مرحله بعد وارد فیلترهای بعدی کوکونات یا کربن خطی که فیلتر مرحله 5 است این فیلتر از جنس پوسته نارگیل است که باعث بهبودی طعم آب مصرفی می شود و به نوعی اثر ماندگاری آب درون مخزن را از بین میبرد در مرحله 6 فیلتر مینرال یا بیو سرامیک مواد معدنی زرد است از یک سری توپی پر شده است که تمام املاح مفید مانند: کلسیم، منیزیم،سولفات و کلراید را اضافه می کند تا طعم آب طبیعی شده و تلخی و گسی آب رااز بین می برد در نهایت فیلتر قلیایی که کپسولی پرشده از برخی یون ها که باعث افزایش PH آب می شود و این آب را حالت اسیدیی قلیایی تبدیل می کند موجب گردش خون نرمال می شود و سلول های مرده را ترمیم می کند بخصوص برای بیماران کلیوی دیابتی و صفراوی مفید می باشد.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر