تصاویر سریال پایتخت 4

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم ، تا به الان در 3 سال متوالی در روزهای عید نوروز پخش شده و امسال برای کمی تنوع در سریال های عیدانه قرار شد تا پایتخت چهاری نباشد . اما بخاطر پر مخاطب بودن این مجموعه تلوزیونی ، قرار بر این شد تا این سریال را با عنوان « پایتخت 4 » در ماه مبارک رمضان در 26 قسمت پخش کنند .

بازیگران اصلی سریال پایتخت 4

خانم ریما رامین فر و خواهران دوقلوی فرقانی به نام نیکا و سارا و همچنین آقایان علیرضا خمسه ، محسن تنابنده و احمد مهران فر در این مجموعه نقش اصلی را در هر سری از سریال پایتخت بازی کرده اند .


البته این بار قطعا کمی موضوعات با سالهای قبل در سری های قبلی سریال فرق اساسی خواهد داشت زیرا 3 سری قبلی سریال پایتخت ، دارای محتوای عیدانه بوده اند و در هر سری تعطیلات عید نوروز را نمایش داده اند اما این بار قرار است تا این سریال در ماه مبارک رمضان پخش شود و قطعا حتی برای لوس نشدن فیلم ؛ موضوع آن را تغییر خواهند داد و محتوای پایتخت 4 کمی حال و هوای رمضانی به خود خواهد گرفت .


عوامل سریال پایتخت 4 عبارتند از:

سرپرست نویسندگان و بازیگردان: محسن تنابندهنویسنده: خشایار الوندمدیر تصویربرداری: امیر معقولیسرپرست گروه کارگردانی و برنامه ریزی: علیرضا نجف زادهطراح گریم: مجید اسکندریطراح صحنه و لباس: آرزو غفوریدستیار اول کارگردان: صالح غربی جوانبرنامه ریز: فهیمه کمالیتدوین خشایار موحدیانمدیر تولید: محمود اتحادیمدیر تدارکات: آرش صالحی و… .

تصاویر سریال پایتخت 4



احمد مهران فر بازیگر سریال پایتخت 4


نیکا و سارا در سریال پایتخت 4


کارگردان و بازیگران سریال پایتخت ۴


عکس دسته جمعی بازیگران سریال پایتخت 4


 

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر

محسن تنابنده بازیگران سریال پایتخت 4


ارسطو و نقی معمولی در چین !


عکس یادگاری محسن تنابنده بازیگر نقش نقی در چین


احمد مهران فر بازیگر نقش ارسطو در چین


احمد مهرانفر
 

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر

عکس ارسطو و راحله در پایتخت ۴ روی دیوار بزرگ چین


احمد مهران فر بازیگر پایتخت ۴ در چین


بازیگران پاتخت 4 در چین

تصاویر بازیگران پایتخت 4



منبع:amazing.ir
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر