تصاویر رندر شده گوشی HTC One E9 Plus به بیرون درز کرد

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
دیگر آن زمان گذشته است که شرکت های تولید کننده گوشی های هوشمند ، سالیانه یک پرچم دار را معرفی می کردند.این روزها کمپانی ها به هر ساله دو ، سه و یا ۴ گوشی رده بالا یا پرچم دار را به چسباندن پسوندی نظیر نوت ، پرمیوم ، پلاس و … روانه بازار می کنند.همین کمپانی اچ تی سی که در گذشته تنها یک پرچم دار در سال معرفی می کرد ، تا این لحظه کاملا مشخص شده که ۴ اسمارت فون رده بالا را برای سال ۲۰۱۵ آماده کرده که اولین آن یعنی HTC One M9 را در کنگره جهانی موبایل امسال معرفی نمود.اما تصاویر و اخبار زیادی در مورد تلفن‌های دیگر این شرکت در حال منتشر شدن در فضای مجازیست که به نظر می‌رسد نام آنها نیز One M9 Plus، One E9 Plus و One E9 باشد.


خود HTC نیز پیشتر اعلام کرده بود که عرضه‌ی تلفن‌های جدید برای سری E و M خود را متوقف نخواهد کرد. این دو سری از تلفن‌های هوشمند، از محصولات رده‌بالای شرکت اچ‌تی‌سی هستند اما سری E، ظاهری ارزان‌تر داشته و در ساخت بدنه‌ی آنها، شاهد به کارگیری فلز نخواهیم بود. این موضوع در مورد تصاویر جدید تلفن هوشمند +One E9 نیز که به تازگی در فضای مجازی لو رفته، صدق می‌کند.








همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، با اینکه این تصاویر، رندرهای اولیه از این تلفن هوشمند هستند، با این‌حال به نظر نمی‌رسد که در ساخت بدنه‌ی آنها، از فلز استفاده شده باشد. موضوع دیگر، در مورد شکل ظاهری آن است که شباهت بسیار زیادی به One M9 داشته و تنها تفاوت بارزی که در نگاه اول مشخص می‌شود، دوربین دایره‌ای شکل آن است که شاید علاقه‌مندان خاص به خود را جلب کند.


اما بهتر است شایعات مربوط به این تلفن هوشمند را نیز با هم مرور کنیم. اینطور که به نظر می‌رسد، تلفن هوشمند +One E9 از صفحه‌نمایشی ۵.۵ اینچی با وضوح تصویر ۱۴۴۰×۲۵۶۰، پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای MediaTek MT6795، حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی و ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم، بهره می‌برد. شایعات پیرامون دوربین آن نیز جالب است. برخی اذعان دارند که دوربین پشتی این تلفن هوشمند، سنسوری ۱۳ مگاپیکسلی دارد در حالی که شایعات دیگر به دوربین ۲۰ مگاپیکسلی اشاره دارند. دوربین جلویی این تلفن هوشمند نیز احتمالا سنسور مشهور ۴ مگاپیکسلی شرکت HTC را با خود خواهد داشت.


انتظار می‌رود که طی روزها و یا حتی ساعات آینده، این تلفن هوشمند در کشور چین معرفی شود!


منبع: gadgetnews.ir
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر