تصاویری زیبا از قشم جزیره شگفتی ها +تصاویر

S A F A

همراه نمونه
2014-06-10
235
294
0
شمال D:
قشم بزرگترین جزیره خلیج فارس است. این تنها مشخصه این جزیره زیبا نیست. بلکه به جرات می توان گفت که جزیره قشم جزیره شگفتی هاست .

از جمله این شگفتی ها می توان از بزرگترین غارهای نمکی که در این جزیره وجود دارند نام برد که خودش یکی از مناطق دیدنی آن است. سواحل زیبا و تمیز این جزیه فرصتی برای شنا کردن به گردشگری می دهد.

از طرف دیگر در این جزیه ما جنگل حرا و جنگل های مانگرو را می بینیم که زیستگاه گونه های مختلف جانوری و پرندگان نادر است. که برای علاقه مندان به طبیعت گردی و پرنده نگری می تواند فرصت خوبی را فراهم کند. تور های پرنده نگری می توانند جزیره قشم را به عنوان یک مقصد برتر پرنده نگری به دیگران معرفی کنند. قشم این فرصت را برای هر گردشگری فراهم می کند که از گونه های جانوری زیبا دیدن کند. از جمله این که شما می توانند برای دیدن دلفین ها با قایق به دریا بروند.

لاکپشت های عقابی از دیگر جانوارنی هستند که در قشم زندگی می کنند و برای هر بیننده جذاب و زیبا محسوب می شوند.

اما شاید یکی از دیدنی ترین مناطق قشم دره ستارگان و دره تندیس ها باشد. شما ناگهان خیال می کنید که در یک سیاره کهکشانی گام گذاشته اید . مناطقی را می بینید که انگار در یک سیاره زیبا پا گذاشته اید.

ورزشهای آبی چون غواصی با قیمت هایی که مشابه آن را در هیچ کشوری دیگری از جهان نمی توانید تجربه کنید در دیواره های زیبای مرجانی از دیگر جاذبه هایی است که علاقمندان به طبیعت گردی را به جزیره قشم می کشاند .

از قدیم هم خرید کردن از قشم مرسوم بوده است. بسیاری از مسافارن برای خرید لوزام با قیمت های مناسب تر به بازارهای ارزان جزیره قشم گام می گذاشتند. جزیره قشم آثار تاریخی فراوانی نیز دارد از جمله قلعه پرتقالی ها که جای دینی است. در کنار آن کارگاه های سنتی لنج سازی نیز در نوع خود جالب و دیدنی است. خلاصه این که قشم را باید دید چون سرزمین شگفتی ها است.
قشم بزرگترین جزیره خلیج فارس قشم بزرگترین جزیره خلیج فارس قشم بزرگترین جزیره خلیج فارس قشم بزرگترین جزیره خلیج فارس قشم بزرگترین جزیره خلیج فارس قشم بزرگترین جزیره خلیج فارس قشم بزرگترین جزیره خلیج فارس قشم بزرگترین جزیره خلیج فارس قشم بزرگترین جزیره خلیج فارس قشم بزرگترین جزیره خلیج فارس قشم بزرگترین جزیره خلیج فارس
منبع:lastsecond.ir
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر