تصاویری از سوسیس کالباس های ساخت ایران!(بخور گوشت بشه به تنت)

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
تصاویری از سوسیس کالباس های ساخت ایران!(بخور گوشت بشه به تنت) :Fufu:

در حقیفت خمیر مرغ همان گوشت مرغ است که با روش میکانیکی و به وسیله دستگاه بادر بصورت مایع استحصال می شود. اما واقعا خمیر مرغی که امروزه توسط صنایع فرآوردهای گوشتی کشور، مراکز قطعه بندی مرغ، کشتارگاه ها و یا درمراکز غیرمجاز تهیه و مورد استفاده قرار میگیرد از مرغ کامل تهیه می شود؟(براساس استاندارد ملی و ضوابط کشورخمیر مرغ باید ازمرغ کامل استحصال شود)

حقیقتا باید گفت خیر زیرا خمیر مرغی که در کشور تهیه می شود مایعی است حاصل از بادر اسکلت باقیمانده از مرغ هائی که ران وسینه آنها جدا شده است ویا از رستوران ها و مرغ فروشی های سطح شهرجمع آوری می شود که دیگر نباید به آن خمیرمرغ بگوئیم و بهتر است خمیر اسکلت یا ضایعات نامیده شود.آن بخشی هم که از مرغ کامل استحصال می شود متاسفانه از مرغ های تخمگذاری (در صنعت به آنها مرغ هلندی یا مادر می گویند) تهیه می شود و به دلیل چثه ریزی و آلودگی که دارند کشتارگاها قادربه خروج کامل امعاء و احشای این مرغ ها نیستند.که متاسفانه خمیر حاصل از این مرغ ها سرشاراز باقیمانده امعاء و احشاء حفره بطنی و صدری است.


به همین دلیل است که دکتر رسول دیناروند رییس سازمان غذا و دارو با اشاره به اقدامات انجام شده در جهت تامین سلامت فرآورده‌های پروتئینی بویژه سوسیس و کالباس، گفت: در سوسیس و کالباس قدم اول حذف خمیر مرغ در تهیه این محصولات است. بخشنامه مربوطه ابلاغ شده و در شش ماه دوم امسال عملیاتی می‌شود.




در ادامه جهت درک بیشتر موضوع ضمن ارائه گزارش تصویری نحوه استحصال خمیر مرغ و خمیر اسکلت به مشکلات فنی و بهداشتی خمیر مرغ و دستگاه بادر می پردازم.










و در نهایت :



بفرمایید غذا آماده هست =))
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Atash و S A F A

S A F A

همراه نمونه
2014-06-10
235
294
0
شمال D:
:Mouth:em_1f62b::e407::startle:

بابا حالم بد شد دارم بالا میارم:burn:
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sina

pegah

افتخاری
2013-09-28
556
990
0
گیلان
اههههههه تاپیک از این بهتر نبود آخه :shout:
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sina

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر