تساوی تیم های ایران و نیجریه در نیمه نخست

Atash

افتخاری
2013-07-17
1,568
3,723
0
به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به کوریتیبا، در این دیدار که در حضور بیش از 35 هزار تماشاگر ورزشگاه بایکسادا شهر کوریتیبا برگزار می شود، دو تیم در پایان نیمه نخست به تساوی بدون گل رسیدند.

در نیمه نخست، بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران با سیستم 1-3-2-4 و تفکرات تدافعی وارد میدان شدند تا بتوانند مانع از خودنمایی هافبک های حریف شدند.

تیم ایران تا دقیقه 30، تحت تاثیر دوندگی و بازی پرس تیم نیجریه قرار داشت به طوریکه بازیکنان کشورمان نتوانستند به دروازه تیم حریف نزدیک شوند.

تیم نیجریه با رهبری ˈجان اوبی میکلˈ هافبک تیم چلسی انگلیس، کنترل بازی را در دست داد. آنان قصد داشتند از کناره ها دروازه تیم ایران را تهدید کنند اما دفاع پر تعداد کشورمان، تاکتیک حریف را نقش بر آب کرد.

سبز پوشان در دقیقه هشت از جناح چپ صاحب یک موقعیت گلزنی شد که شوت اونازی با اختلاف کمی به خارج زمین رفت.

در دقیقه 30 نیز تیم نیجریه صاحب یک ضربه ایستگاهی از جناح چپ تیم ایران شد که علیرضا حقیقی شوت موسی را به کرنر فرستاد.

روند بازی در 15 دقیقه پایانی نیمه نخست تغییر کرد به گونه ای که سفید پوشان کشورمان فرصت رسیدن به دروازه تیم حریف را به دست آوردند.

در تنها موقعیت تیم ایران در نیمه نخست، ضربه سر رضا قوچان نژاد بر روی کرنر از جناح راست را انیاما سنگربان نیجریه دفع کرد تا بازیکنان دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند.

ترکیب بازیکنان دو تیم در نیمه نخست به شرح زیر بود:

تیم ایران : علیرضا حقیقی، سیدجلال حسینی، امیرحسین صادقی، پژمان منتظری، خسرو حیدری، مهرداد پولادی، آندرانیک تیموریان، جواد نکونام، احسان حاج صفی، اشکان دژاگه و رضا قوچان نژاد

تیم نیجریه : انیاما، آمبروز، اوبابونا (یوبو از دقیقه 29) ، اومرو، اوشانیوا، اوبی میکل، اونازی، موزس، اودموینگی، عزیز و آمنیکه

قضاوت این دیدار را ˈکارلوس وراˈ از اکوادور به همراه هموطنان خود برعهده دارد.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: zelzeleh و Sina

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر