تساوي ارزشمند تراکتور سازي مقابل لخويا

بچه کرد

مدیر تالار ورزشی
2013-10-22
1,156
1,206
0
کد خبر : 1056423 زمان ارسال : چهارشنبه 1392/12/21 20:51

10 نفره شدن عادت تراکتورسازي در آسيا
[h=1]تساوي ارزشمند تراکتور سازي مقابل لخويا[/h]
[h=2]تيم فوتبال تراکتورسازي در چارچوب هفته دوم ليگ قهرمانان آسيا در ديدار مقابل لخويا به تساوي بدون گل دست يافت.[/h]
00946135.jpg




تيم فوتبال تراکتورسازي در دومين ديدار خود در چارچوب مسابقات مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا عصر امروز از ساعت 19 در ورزشگاه عبدالله بن‌ناصر بن‌خليفه به مصاف لخويا قطر رفت که در پايان دو تيم به تساوي بدون گل رضايت دادند.

بازي در نيمه اول با حملات دو تيم همراه بود اما توپي از خط دروازه‌ها عبور نکرد. شاگردان توني اوليويرا در اين نيمه عملکرد خوبي را از خود به نمايش گذاشتند و چندين موقعيت روي دروازه لخويا خلق کردند اما از رسيدن به گل بازماندند. ابراهيمي در دقيقه 25 يک بار توپ را به تيرک دروازه ميزبان زد.

همچنين لخويا در دقيقه 16 صاحب ضربه پنالتي شد که سپاستين توپ را به بيرون زد. در ادامه نيز روي ضربه ايستگاهي ولاديمر در دقيقه 30 توپ را به تيرک دروازه حامد لک زد به اين ترتيب در پايان نيمه اول دو تيم به تساوي بدون گل رضايت دادند.

در نيمه دوم بازي بيشتر در اختيار لخويا بود و چندين حمله روي دروازه نماينده ايران داشت که با واکنش‌هاي خوب حامد لک اجازه گلزني به نماينده قطر نداد. در دقيقه 59 لخويا به گل رسيد که کمک داور آفسايد بازيکن اين تيم را اعلام کرد و آن را مردود دانست. در پايان نيز دو تيم به تساوي بدون گل رضايت دادند.

حامد لک از تراکتورسازي در اين نيمه کارت زرد دريافت کرد. محمد نصرتي نيز از تراکتورسازي در دقيقه 89 از زمين مسابقه اخراج شد. تراکتورسازي در ديدار اول خود نيز با 10 نفره شدن و اخراج علي کريمي روبرو شده بود.

تراکتورسازي با اين تساوي 4 امتيازي شد و موقتا به صدر جدول راه يافت.

در ديگر ديدار الاتحاد و العين از ساعت 21 و 50 دقيقه به مصاف يکديگر مي‌روند. العين 3 امتيازي و الاتحاد هم بدون امتياز است.

ترکيب تراکتورسازي:

حامد لک، محمد نصرتي، محمد ابراهيمي (نويد خوش‌هوا-90)، مرتضي اسدي، مهدي کياني، جواد کاظميان (ميثم بائو-66)، حبيب گرداني، فرشاد احمدزاده (مسعود ابراهيم‌زاده-81)، سعيد دقيقي، ميلاد فخرالديني و مهدي کريميان

سرمربي: توني اوليويرا

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Melika

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر