تزئين تربچه مدل توپ

روشنک m

مدیر تالار اسرار خانه داری
2013-12-01
1,103
1,110
0


hou1485.jpg

شما می توانید از این تزیین تربچه و تزیینات دیگر برای سفره عقد و هفت سین و میز غذا استفاده کنید .



مواد لازم :

_ تربچه نقلي
_ سيب
_ خلال دندان

طرز درست کردن :


همانطور كه در تصوير ميبينيد تربچه ها را خوب با برس شسته و با يك قطره مايع ظرفشويي كه در دو ليتر آب ريخته ايد به مدت پنج الي ده دقيقه بگذاريد و بعد با فشار زياد آب خوب شسته اين عمل باعث ميشود كه اگر اين سبزي با آبهاي آلوده به انگل آبياري شده باشد ( در ايران در بعضي از شهرستانها از آب فاضلاب براي سبزيكاري استفاده ميكنند ) انگل زدايي شود . بايد در نظر داشت كه يا از طريق آستفاده از مايع ظرفشويي ويا با استفاده از پر كلرين و بعد هم با فشار زياد آب انگلها از سطح سبزيجات شسته ميشوند . بعضي براي شستن از نمك استفاده ميكنند ولي نمك ضد عفوني كننده نيست و فقط فيكس كننده ميكروب محسوب ميشود .

سر و ته تربچه ا را با كارد ببريد و از طول برشهاي مانند تصوير جدا كرده و از قطر دو الي سه برش بدهيد و شبيه گل كه شد خلال دندان در آن فرو كنيد و سر ديگر را در سيب فرو كنيد و دور تا دور آنرا به همين ترتيب با گلها پر كنيد . اين توپ تربچه براي مجالس رسمي و سفره عقد تزئين بسيار زيبايي است .


ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــ
ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــ
ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــ


hou1486.jpg


منبع : ashpazierangin.blogfa
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر