تجمع‌ جوامع کارگری و ورزشکاران در حمایت از مردم یمن

Atash

افتخاری
2013-07-17
1,568
3,723
0
[h=2]مقابل دفتر سازمان ملل در تهران برگزار شد[/h]
[h=1]تجمع‌ جوامع کارگری و ورزشکاران در حمایت از مردم یمن
[/h]

» سرویس: سياسي - سياست خارجي
کد خبر: 94021609219
چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰



جامعه کارگری و جامعه‌ ورزشکاران صبح امروز (چهارشنبه) در دو تجمع جداگانه در مقابل دفتر سازمان در تهران کشتار مردم یمن توسط آل سعود را محکوم کردند.
به گزارش خبرنگار سیاسی خارجی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، تجمع‌کنندگان با در دست داشتن پلاکاردهایی که روی آنها شعارهایی با مضامین محکومیت کشتار مردم یمن توسط آل سعود نوشته شده بود فریادهای الله اکبر، مرگ بر اسراییل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر منافق سر دادند.
بر روی یکی از این پلاکاردها نوشته شده بود: کاری که سعودی‌ها در یمن کرده‌اند مانند جنایاتی است که صهیونیست‌ها در غزه انجام داده‌اند. همچنین تعداد دیگری از کارگران تصاویری از کودکان یمنی در دست داشتند و تعدادی نیز کاریکاتور‌هایی که بر روی آن‌ها تصاویری مبنی بر حمایت آمریکا از جنایات آل سعود نقش بسته بود در دست داشتند.
در انتهای تجمع کارگری بیانیه‌ای در حمایت از مردم یمن و محکوم کردن جنایات آل سعود قرائت شد که به شرح زیر است:
حمله‌ ناجوانمردانه عربستان به مردم یمن اقدام تجاوزکارانه آشکار به یک ملت و کشور مستقل است.
گسترش موج بیداری اسلامی و به تبع آن قیام ملت‌های آزادی‌خواه علیه قدرت‌های شیطانی و استکباری باعث ایجاد رعب و وحشت در دل نظام‌های سلطه‌گر و حکومت‌های دست‌نشانده‌ منطقه شده است.
عربستان سعودی با حمله به یمن و کشتار مردمان بی‌گناه کشور همسایه خود ثابت کرد که بر خلاف ادعای مسلمانی و خادم حرمین خواندن خود مسلمان کشی می‌کند. ما جامعه بزرگ کارگری از قیام مردمی یمن حمایت می‌کنیم و دخالت بیگانگان به ویژه حمله نظامی عربستان سعودی به یمن را نیز محکوم می‌کنیم.
ملت غیرتمند یمن با همه توان خود در برابر متجاوزان خواهند ایستاد و یمن به گورستان متجاوزین تبدیل خواهد شد.
همچنین در پایان این مراسم طوماری امضا شد که در آن از شورای امنیت خواسته شده بود از مردم یمن حمایت کند.
به گزارش ایسنا، پس از تجمع کارگری جمعی از ورزشکاران نیز به نمایندگی از جامعه ورزشکاری در مقابل سازمان ملل حضور یافته و آنها نیز با در دست داشتن پلاکاردهایی تجاوز عربستان سعودی به یمن و کشتار مردم بی‌گناه این کشور را مطرح کردند. همچنین از سکوت سازمان ملل و جامعه‌ بین‌المللی در قبال این اقدامات انتقاد کردند.
در پایان تجمع جامع هورزشکاران در محکومیت کشتار مردم یمن توسط آل سعود بیانیه‌ای قرائت شد که به شرح زیر است:
این روزها ظلم و بیداد آل سعود دل مسلمانان جهان را خون کرده است. حکام ظالمی که به دستور رژیم صهیونیستی و آمریکا جنگی نابرابر علیه ملتی بی دفاع را آغاز کردند.
ما ورزشکاران عدالت طلب ایران ضمن محکومیت جنایات رژیم آل سعود و هم‌پیمانان این رژیم از مجامع جهانی به خصوص سازمان ملل که وظیفه‌ ذاتی حمایت از ملت‌ها را دارد می‌خواهیم تا سکوت خود را شکسته و در حمایت از مردم مظلوم یمن گامی ملموس بردارند.
انتهای پیام
کد خبرنگار: 71405

برچسب : ، ،
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر