تبدیل فرمت‌های نرم‌افزارهای اپل به ویندوز

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,710
2,901
113
چابکســـر


بسیاری از کاربرانی که دستگاه‌های هوشمند اپل همچون آیپد و آیفون دارند، متون موردنظرشان را نیز با استفاده از ابزار پیش‌فرض این سیستم‌ عامل ایجاد می‌کنند.


ایجاد این فایل‌های متنی و مشاهده‌ آنها در دیگر دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل آی.او.اس هیچ مشکلی ندارد، اما زمانی که قصد داشته باشید این محتوای متنی را با ایمیل برای افراد دیگر ارسال کنید یا آن را به رایانه‌ مجهز به سیستم‌عامل ویندوز منتقل و چاپ کنید، با مشکلات بسیاری مواجه خواهید شد که یکی از شایع‌ترین آنها پشتیبانی نکردن از فرمت pages در ویندوز و به نمایش درنیامدن محتوای متنی و دیگر محتوای ایجاد شده در این فرمت است.


تا به ‌حال چند بار به این مشکل برخورده‌اید و راه‌حل مناسبی برای رفع آن پیدا نکرده‌اید؟ این مشکل و مشکلات مشابه آن با سرویس آنلاین CloudConvert قابل حل است.


این سرویس، امکان تبدیل فرمت‌های مختلف را به صورت آنلاین در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌توانید در زمانی کوتاه بدون نیاز به هیچ‌گونه نرم‌افزار اضافه، فایل‌های خود را از فرمتی به فرمت دیگر تبدیل کنید.


یکی از فرمت‌های پشتیبانی شده با این سرویس نیز فرمت pages است که شما می‌توانید آن را به فرمت‌های دیگری همچون txt، doc، docx، pdf، jpg، png و... تبدیل کنید.


برای دسترسی به سرویس تبدیل فرمت pages به docs به لینک زیر مراجعه کنید:



در ادامه با کلیک روی Select file، فایل موردنظر را از هارد‌دیسک رایانه‌ خود آپلود کنید یا با کلیک روی علامت پیکان کوچک کنار این گزینه و انتخاب هر یک از گزینه‌های Add from URL، Choose from Dropbox، hoose from Google Drive و Choose from OneDrive نسبت به فراخوانی فایل موردنظر از آدرس اینترنتی، سرویس دراپ‌باکس، گوگل‌درایو یا وان‌درایو اقدام کنید.


در نهایت پس از انتخاب فایل مبدا و مشخص کردن فرمت موردنظر، با کلیک روی Start Conversion عملیات تبدیل آغاز شده و در پایان با کلیک روی Download می‌توانید فایل تبدیل شده در فرمت جدید را دانلود کنید.


توجه: سرویس CloudConvert قابلیت تبدیل فرمت‌های مختلفی همچون فایل‌های فشرده، فایل‌های صوتی، نقشه‌های Cad، اسناد متنی، کتاب‌های الکترونیک، فونت‌ها، تصاویر، پرزنت‌ها، صفحات گسترده و فهرست‌ها همچون اکسل، تصاویر بُرداری وکتور، فایل‌های ویدئویی و وبسایت‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد.


برای استفاده از این سرویس و مشاهده‌ فهرست فرمت‌های پشتیبانی شده با آن می‌توانید از لینک‌های زیر کمک بگیرید:


 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر