تبدیل بازدید کننده جدید وبسایت به بازدیدکننده دائمی

sheyda69

New member
2016-07-11
14
6
0
iran
[h=2]تبدیل بازدید کننده جدید وبسایت به بازدیدکننده دائمی[/h]

Aspiratech-integrating-business-systems-for-measurable-growth.jpg


آیا تاکنون شنیده اید که تکرار قهرمانی از قهرمانی سخت تر است ؟ حفظ بازدیدکننده و تبدیل آن به بازدیدکننده دائم شبیه تکرار قهرمانی است زیرا این مسئله از جذب بازدیدکننده سخت تر است. تصور بکنید بازدیدکنندگان ی را وارد سایت کرده اید تا همینجا کافی است به هدفتان رسیده اید ؟ زیاد ی از افراد برنامه ریزی های زیاد و هدف گذاری های خوب ی جهت جذب بازدیدکننده انجام میدهند ولی برنامه ها اهدافشان تنها برای جذب بازدیدکننده است به بعد از آن کاری ندارند . تصور بکنید خوب شده اید بازدیدکنندگان نو را وارد سایتتان بکنید آیا این مسئله شما را به هدفتان رسانده است ؟ آیا این مسئله باعث می شود بازدیدکننده تازه وارد تبدیل به بازدیدکننده دائمی بشود ؟ متاسفانه بسياري از افراد تصور میکنند برنامه ریزی هایشان بایستی به گونه ای باشد که افراد نو ی وارد سایتشان شود در صورت تحقق این امر تصور میکنند خوب شده اند به هدفشان رسیده اند در صورتی که برنامه ریزی برای حفظ بازدیدکننده تازه وارد و تبدیل آن به مخاطب دائم خیلی حساس تر ارزشمند تر است و در اصل این مسئله است که باعث می شود صاحبان وبسایت به هدف برسند ولی بسياري از صاحبان وب وبسایت ها به غلط تصور میکنند که بازدیدکننده کافی است به سایتشان وارد شود تا به هدفشان برسند اما این هدفی که تصور میکنند هدفی کاملا غلط است. مثال آسان برای این موضوع این است که تصور بکنید یک فروشگاه دارید ، همینکه فردی وارد فروشگاه شود شما به هدفتان رسیده اید ؟ یا بایستی کاری بکنید تا از شما خرید نماید و در صورتی که از شما خرید نماید به هدف رسیده اید ؟

تصور میکنم متذکر شده اید که برنامه ریزی و هدف گذاری جهت جذب بازدیدکننده بسیار زیاد مورد مهمی است اما به هیچ عنوان کافی نیست بلکه برنامه و هدف گذاری در این زمینه دو بخش کاملا مجزا است ، اول برنامه ریزی جهت کشاندن بازدیدکننده به سایت خود ، دوم برنامه ریزی جهت حفظ بازدید کننده و تبدیل آن به مخاطب دائم . به احتمال زیاد در این فکر هستید که چگونه میتوان بازدیدکننده را حفظ کرده آن را به مخاطب دائم تبدیل کرد ؟ به احتمال زیاد برنامه ریزی مناسب هدف گذاری های دقیق پیشرفته میتواند به شما در حفظ و نگهداری بازدیدکنندگان کمک زیادی نماید ، جذب بازدید کننده زیاد مهم و حیاتی است ولی حتمـا حفظ آن است که شما را به اهداف مد نظر میرساند . در ادامه این مطلب سعی میکنم برخي استراتژی ها برای تبدیل بازدید کننده جدید به بازدیدکننده دائم را مختصرا توضیح دهم تا بتوانید ایده های مناسبی جهت خود یافته با یاری گرفتن از این متن نسبت به تبدیل مخاطبین به مخاطبین ویِژگزینشه به موفق یت برسید.

ایجاد ناوبری تاثیر گذار در سایت

یکی از موارد ی که میتواند شما را در حفظ بازدید کننده موفق نماید وجود ناوبری تاثیر گذار در وب سایت است . به احتمال زیاد هنگانی که بازدید کننده وارد وبسایت می شود سعی می نماید به صورت کلی وبسایت را بررسی نماید با بخش های مختلف سایت آشنایی پیدا نماید تا اطلاعات کلی نسبت به وب سایت بدست آورد. چنانچه بازدید کننده نتواند در وب سایت شما به راحتی حرکت نماید صفحات سایتتان را زیر رو نماید به هر بخشی که میخواهد به آسانی دسترسی پیدا نماید شما نمیتوانید او را متقاعد بکنید تا بازهم به سایت شما سر بزند . ناوبری تاثیر گذار در سایتتان به کاربر اجازه میدهد تا به راحتی در بین صفحات سایتتان حرکت نماید به هر بخشی که میخواهد دسترسی پیدا نماید به همین دلیل کاربر نسبت به مدیریت وب سایت ذهنیت مثبتی پیدا می نماید زیرا در میابد که مدیران وب سایت برای رفاه کاربر ان بازدیدکنندگان تلاش میکنند به آسایش و راحتی بازدیدکنندگان احترام گذاشته در جهت تحقق آن قدم برمیدارند. حتمـا وجود ناوبری تاثیر گذار در وب سایت یکی از عوامل تاثیرگذار در حفظ مخاطبین است.

پرهیز از تبلیغات زیاد یا تبلیغات دروغین

بسياري از فرد ان رفیق ندارند وارد وبسایت های تبلیغاتی شوند ، اما در گاهي وب وب سایت ها به قدری بخش های مختلف تبلیغاتی وجود دارد کهبقیه بخش ها موضوعات سایت را هم تحت شعاع قرار میدهد و کاربر برای دسترسی به بخش های مد نظر می بایست در بین انبوه بخش های تبلیغاتی به جستجو بپردازد ! گاهي وقتها نیز کاربر انی که طرفدار هستند تبلیغی را تحقيق کنند تا در صورت نیاز كار به خرید آن نمایند متذکر میشوند که در این تبلیغ بزرگنمایی شده و شرح ات آن با حقیقت فاصله دارد همین مسئله باعث می شود اعتماد کاربر به وب سایت از بین برود به همین دلیل بعید است چنین کاربر ی تبدیل به مخاطب دائمی وب سایت شود زیرا پرده اعتماد کاربر به سایت پاره شده و کاربر ذهنیتی بد نسبت به مدیران وب سایت پیدا خواهد کرد.

اطلاعات بروز

یکی از مهم ترین پیشرفته ترینروش ها جهت حفظ مخاطب استفاده از اطلاعات ظهور است . نسبتا میتوان گفت برترین شیوه تبدیل بازدیدکننده به مخاطب دائم مصرف از اطلاعات ظهور جهان است زیرا اکثر کاربر ان علاقه شدیدی به اطلاعات روز جهان داشته و هیچ چیز بیش از اطلاعات جدید و تخصصی و اما حقیقی ( برخي برای حفظ بازدید کنندگان كار به انتشار مطالبی قدیمی در قالبی میکنند و یا مطالبی را به دروغ نوشته فرد ان را گول میزنند که این رفتارها باعث می شود کاربر ان به محض اطلاع از مورد دیگر هرگز به این وبسایت مراجعه نکنند ) بازدیدکننده را مجاب به بازگشت دوباره به یک وب سایت نمی نماید .

تعمیر و نگهداری بخش های مختلف سایت لینک ها

AAEAAQAAAAAAAAhHAAAAJDY4MWU2YzdkLThkNGMtNDBmMC05NDhiLWQ4MTFjM2IwMjg3Yg.jpg


همیشه در سایت به دنبال رفع موارد باشید . به محض ظهور مساله در کوچکترین بخشی از سایتتان سریع آن را برطرف نمائید تا کاربر ان از این مسئله خوشنود شوند . اینکه کاربر بداند در صورت خرابی هر بخش از وبسایت مدیران وب سایت سریع در جهت رفع مساله اقدام میکنند امری بسیار زیاد مثمر ثمر در حفظ بازدیدکنندگان است زیرا بازدیدکننده متذکر می شود که صاحبان وبسایت نسبت به بازدیدکنندگان خود خود را مسئول دانسته و در صورت ظهور هرگونه مساله در جهت رفع آن سریع اقدامات لازم را انجام میدهند . این نکته در مورد لینک های وبسایت به خصوص لینک های دانلود سایت زیاد محسوس تر است به همین سعی بکنید همـواره لینک های سایتتان صحیح و سالم باشد زیرا اگر فرد ی جهت مثال بخواهد چیزی را در وب سایت شما دریافت نماید ولی لینک دانلود آن خراب باشد ، خیلی نا امید شده ممکن است همین نا امیدی باعث شود کاربر دیگر به سایت شما باز نگردد.

سازگاری سایتتان با تمام مرورگرها

شما میتوانید به طور قاطع و صحیح بگویید که بازدیدکنندگان سایت شما از فلان مرورگر استفاده نمیکنند ؟ آیا سایت را با مرورگرهای مختلف مورد تست قرار داده اید تا از عملکرد صحیح یکسان آن در مرورگرهای مختلف مطمئن شوید ؟ چنانچه سایتتان با همه مرورگرها سازگار نیست به احتمال زیاد مخاطبینی را از دست خواهید داد زیرا هر مرورگری جهت خود کاربر انی دارد که از آن مصرف میکنند به همین دلیل است که وبسایت شما می بایست در همه مرورگرها به درستی کار کرده عملکردی یکسان در آن ها داشته باشد . هیچ کس نمیتواند بگوید سایت من فقط با این مرورگر مورد بازدید قرار میگیرد و یا از فلان مرورگر کسی مصرف نمی نماید سایتتان را جهت همه مرورگرها طراحی بکنید تا حتی یک نفر را به دلیل عدم سازگاری با مرورگر از دست ندهید.

عدم استفاده از صدا

به هیچ عنوان در سایت از موسیقی استفاده نکنید یا چنانچه مایل به مصرف از موسیقی ( فیلم جذاب ... ) در سایتتان هستید به احتمال زیاد جهت پخش آن از کاربر اجازه بگیرید . تصور بکنید کارمند در محل کار از وب سایت شما دیدن می نماید چنانچه بدون اجازه از او آهنگ شما پخش شود آبروی فرد در بین همکارانش خواهد رفت همین مثال کافی است تا ارزش این مسئله را درک نمائید.

به یاد داشته باشید که چنانچه شما به گونه ای باشد که بازدیدکنندگان مدت زمان خیلی ی در وبسایت شما باقی بماننند میزان سئو سایتتان به همان اندازه ارتقا خواهد یافت.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر