تازه‌ترین تغییرات در فهرست ۱۰ فیلم پرفروش تاریخ سینما در سال جدید: دو محصول ۲۰۱۳ دیزنی وارد فهرست شدند / لیست پرفروش‌ترین‌ها را مرور کنی?

Melika

افتخاری
2013-06-21
747
1,415
0



فیلم انیمیشن «یخ زده» به ششمین فیلم پرفروش همه تاریخ سینما بدل شد و «مرد آهنی 3» دیگر ساخته دیسنی نیز در رتبه پنجم قرار دارد.
به گزارش کافه سینما، مهر به نقل از کمیک بوک نیوز نوشت: دیسنی با ساخت دو فیلم «یخ‌زده» و «مرد آهنی 3» در سال 2013 یکی از موفق‌ترین سال‌های خود را در تاریخ رقم زد. در حالی که انتظار می‌رفت «مرد آهنی 3» به یک پدیده بدل شود اما «یخ زده» موفق شد تا خیلی بیشتر از آنچه از آن تصور می‌رفت، بدرخشد.
«یخ زده» با فروشی که اکنون به یک میلیارد و 129 میلیون دلار در سراسر جهان رسیده، «مرد آهنی 3» دیگر ساخته دیسنی را به عنوان رقیبی قابل اعتنا در کنار خود دارد. این در حالی است که «مرد آهنی 3» نیز با فروش یک میلیارد و 215 میلیون دلار در جایگاه پنجمین فیلم پرفروش در همه تاریخ سینما دست یافته است.این دو فیلم موفق شدند تا «تبدیل شوندگان» را هم پشت سر بگذارند که اکنون با فروش یک میلیارد و 123 میلیون دلار در جایگاه هفتم جای گرفته است.در حالی که «یخ زده» با استقبال خانواده‌ها روبه رو شده، انتظار می رود در تعطیلات مختلف سال بار دیگر اکران شود و فروش خود را بالا ببرد و جایگاه باز هم بالاتری کسب کند.«یخ‌زده» اولین انیمیشن غیراقتباسی است که چنین موفقیتی را کسب می کند. پس از ساخته شدن این انیمیشن و موفقیت آن، کتاب های آن برای سنین مختلف کودکان منتشر شد.در این فیلم کریستن بل، جاش گاد، ایندیا منزل و جاناتان گراف صداپیشگی کرده اند. این انیمیشن به کارگردانی کریس باک و جنیفر لی ساخته شده است. کریس باک پیش از این «تارزان» را ساخته بود. داستان این انیمیشن درباره سفر آنا و کریستوف است. آنها در سفر شرایط آب و هوایی سختی را تجربه می کنند و با یک آدم‌ برفی به نام اولاف آشنا می‌شوند.«هری پاتر و یادگاران مرگبار- قسمت دوم» از مجموعه «هری پاتر» محصول سال 2011 با فروش یک میلیارد و 341 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی در جایگاه چهارم قرار دارد. «انتقام‌جویان» مارول محصول 2012 با فروش یک میلیارد و 518 میلیون دلار فیلم سوم، «تایتانیک» محصول 1997 با فروش 2 میلیارد و 186 میلیون دلار در مکان دوم و «آواتار» محصول 2009 با فروش دو میلیارد و 782 میلیون دلار فیلم اول پرفروش در باکس آفیس جهانی است.



منبع:کافه سینما
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر