تاثیر پارتیشن بر زیبایی محیط

mojtaba_br

همراه نمونه
2015-09-21
406
41
0
تاثیر پارتیشن بر زیبایی محیط: یکی از مزایای استفاده از زیبایی آن میباشد همه میدانیم که باعث حفظ نظم و ترتیب شده و میتوانیم از آن برای جدا نمودن فضاهای موجود در اداره استفاده کنیم . خوب میتوان این تفکیک فضا و جدا نمودن مکانهای مختلف را با سایر متریال و اجناس هم انجام داد و به هدف فوق دست یافت اما برای ما زیبایی و شیک بودن جنس هم مهم میباشد و مجبوریم پس از اجرا با سایر اقلام به پرداخت و زیبایی و اعمال بعضی تغییرات پوششی برای زیبا تر شدن کار انجام دهیم . خوشبختانه اداری دوجداره که در ساخا آن از ام دی اف استفاده شده بطور ذاتی زیبا میباشد و پس از اجرا و نصب پارتیشن دوجداره احتیاج به عملیات زیباسازی نمیباشد .و بطور عملی خواهیم دید که پارتیشن اداری علاوع بر ایفای نقش خود باعث زیبایی محیط کار ما هم خواهد شد .
انواع پارتیشن
همانطور که قبلا توضیح دادیم پارتیشن را میتوان به انواع مختلفی تقسیم بندی کرد . که برای شناختن و دسته بندی بهتر بهتر از لحاظ نوع و جنس طبقه بندی و شناسایی شوند .

پارتیشن از لحاظ ظاهر و کاربرد به پارتیشن تک جداره و دوجداره تقسیم میشود . ولی خود همین پارتیشن دو نوع دارد . پارتیشن تک جداره و پارتیشن دوجداره . پس حالا میتوان گفت

پارتیشن تکجداره کوتاه - پارتیشن تک جداره بلند

پارتیشن دوجداره کوتاه - پارتیشن دو جداره بلند
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر