بهترین و مطمئن ترین شرکت تولید کننده پارتیشن کدام است؟

mojtaba_br

همراه نمونه
2015-09-21
406
41
0
بهترین و مطمئن ترین شرکت تولید کننده پارتیشن کدام است؟ در این مورد شاید خود شما بهتر از هر کس دیگری میتوانید جواب دهید . شرکتی که مشخصات خوب دارد یا این که متعهد به انجام به موقع کار می باشد . قیمت مناسب دارد و جهت سود جویی از کیفیت کار خود کاهش نمیدهد و با مشتری صادق است . این حس باید خود به خود و نه با تبلیغات کاذب , به مشتری القاء شود و تصمیم گیری با مشتری است . ما همواره سعی کرده ایم که جزو بهترین شرکتها در زمینه تولید و فروش پارتیشن باشیم و به عنوان تولید کننده و همواره در کنار مشتری باشیم .
پس از تماس مشتری و پس از توضیحات اولیه در مورد پارتیشن اداری که اغلب در مورد جزییات و جنس و قیمت پارتیشن سوال میشود , قرار ملاقاتی در محل نصب پارتیشن با مشتری گذاشته میشود . خواسته و نظر مشتری دریافت میشود و پیشنهادات توسط کارشناس فروش به مشتری ارائه میگردد . پس از آن اقدام به اندازه گیری دقیق با متر لیزری میشود . اندازه ها برداشته میشود و با ارائه سمپل رنگ , رنگ بدنه پارتیشن با توجه به رنگ و هم توسط مشتری انتخاب میشود . پس از ارائه پیش فاکتور و اخذ بیعانه اندازه ها برای برش و کات مستر به کارگاه داده میشود . پس از برش و pvc ام دی اف ها به بخش مونتاژ و سپس به محل نصب انتقال داده می شوند . و نصب پارتیشن اداری دوجداره آغاز میگردد . پس از نصب کنترل و کم و کاستی ها برطرف می شوند و پروژه آماده تحویل به مشتری می باشد .

پس از تماس مشتری و پس از توضیحات اولیه در مورد پارتیشن اداری که اغلب در مورد جزییات و جنس و قیمت پارتیشن سوال میشود , قرار ملاقاتی در محل نصب پارتیشن با مشتری گذاشته میشود . خواسته و نظر مشتری دریافت میشود و پیشنهادات توسط کارشناس فروش به مشتری ارائه میگردد . پس از آن اقدام به اندازه گیری دقیق با متر لیزری میشود . اندازه ها برداشته میشود و با ارائه سمپل رنگ , رنگ بدنه پارتیشن هم توسط مشتری انتخاب میشود . پس از ارائه پیش فاکتور و اخذ بیعانه اندازه ها برای برش و کات مستر به کارگاه داده میشود . پس از برش و pvc ام دی اف ها به بخش مونتاژ و سپس به محل نصب انتقال داده می شوند . و نصب پارتیشن اداری دوجداره آغاز میگردد . پس از نصب کنترل و کم و کاستی ها برطرف می شوند و پروژه آماده تحویل به مشتری می باشد .



اینکه مدت زمان تولید و اجرا و نصب پارتیشنهای دوجداره چقدر میباشد به متراژ بستگی دارد در یک متراژ متوسط سفرش پارتیشن بطور مثال 50 مترمربع پس از بازدید از پروژه و اندازه گیری و صدور پیش فاکتور و دریافت بیعانه 4 روز کاری تولید و 2 روز مدت زمان نصب میباشد البته طبق معمول زمان تولید با مشتریانی که عجله دارند هماهنگ میشود و سعی میشود که تحویل کار سریعتر انجام گیرد ولی منظور و هدف ما حفظ کیفیت کالاست و مشتری هم نمیخواهد که کیفیت را قربانی زمان کند پس تصمیم گیری به موقع برای سفارش پارتیشن اداری بسیار مهم می باشد .
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر