بلومبرگ: پرچمدار بعدی سامسونگ تمام‌فلزی خواهد بود

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
به دنبال شایعات و گمانه‌زنی‌های بسیار پیرامون پرچمدار بعدی سامسونگ، امروز خبرگزاری معتبر بلومبرگ نیز گزارش داده که گلکسی S6 سامسونگ در دو مدل ارائه خواهد شد که یکی از آن‌ها دارای انحنایی دوگانه خواهد بود.





این وبسایت افزوده که هر دو مدل «بدنه ای تمامی فلزی» و «اندازه صفحه نمایش 5.1 اینچی» خواهند داشت. پیشتر گزارشات ضد و نقیض بسیاری پیرامون بدنه تمام فلزی و یا حاشیه فلزی این گوشی شنیده شده بود.


سامسونگ سال گذشته و با معرفی گلکسی نوت اج توانایی خود در تولید انبوه صفحه نمایش‌های انعطاف پذیر را به رخ رقبای خود کشاند. حالا این کمپانی قصد دارد با تولید یک صفحه نمایش با انحنایی دوگانه جاپای خود را به عنوان یک کمپانی پیشرو و نوآور در حوزه اسمارت فون محکم‌تر کند.


تاکنون تنها ال‌جی صفحه نمایش با انحنای دوگانه خود را به نمایش گذاشته و هنوز تصویر معتبری از مدل‌های تولیدی سامسونگ مشاهده نشده است. صفحه نمایش ال‌جی با نام Active Bending OLED و با اندازه ای 6 اینچی در حاشیه نمایشگاه CES 2015 رونمایی شده بود.


سامسونگ و ال‌جی بر زیبایی و کارآمدی این قبیل از صفحه نمایش‌ها و همچنین گوشی‌های انعطاف پذیری مانند جی فلکس 2 و گلکسی راند تأکید بسیاری دارند، مضاف بر اینکه یکی از اهدافی که این کمپانی‌ها دنبال می‌کنند، یکه‌تازی در حوزه نوآوری‌های تکنولوژیک و جلوگیری از کپی‌کاری کمپانی‌های چینی است.





سامسونگ قصد دارد تا انتهای سال 2015 اولین دستگاه با صفحه نمایش تاشو خود را نیز به بازار معرفی کند. حرکت‌های آرام سامسونگ در تولید محصولات انحنادار را باید در راستای سیاست این کمپانی کره ای در تولید محصولات تمام انعطاف پذیر تحلیل کرد. ال‌جی و سامسونگ مصمم هستند که حداکثر تا 2020 رده جدیدی از محصولات دیجیتالی با قابلیت انعطافی و انحناپذیر را در بازار جا بیندازند.


سامسونگ جدیدترین پرچمدار خود را در اول مارس 2015 در MWC بارسلون معرفی خواهد کرد. گفته شده که این گوشی هوشمند چیپست های اسنپ‌دراگون را با خود ندارد و سامسونگ برای اولین بار از چیپست های اختصاصی اگزینوس خود در جدیدترین پرچمدار خود بهره خواهد برد.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر