بسته بندی کلیه لوازم منزل(ظروف شکستنی، کتابخانه، البسه و...) جهت ارسال بار هوایی

mojtaba_br

همراه نمونه
2015-09-21
406
41
0
بسته بندی کلیه لوازم منزل(ظروف شکستنی، کتابخانه، البسه و...) جهت ارسال بار هوایی

مسافرین و مهاجرین محترم:
بسته بندی محموله یکی از مهمترین مراحل فریت بار می باشد و برای به کار می رود. اگر فرآیند و و یا به طور کلی به روش درستی انجام نشود احتمال آسیب دیدگی محموله قطعی خواهد بود.
محموله های مسافرین و مهاجرین جهت فریت بار بطور کلی به دو گروه تقسیم بندی می شوند:

گروه اول:
بارهای کوچک و خرده ریز مانند ظروف شکستنی و کلا لوازم اشپزخانه،البسه،کیف ،کفش،کریستال،لوازم اسکی،فرش،کتاب و...

در این صورت پرسنل متخصص و با تجربه این شرکت تمام لوازم پکینگ یا بسته بندی را به محل مورد نظر برده و تمام لوازم شکستنی ،تابلو ،ظروف آشپزخانه،لوستر،کتنابخانه،البسه و ... را در محل بسته بندی کرده و بار به صورت کارتن کارتن در می اید.
( لیست اقلام یا پکینگ لیست) یکی از مدارکی است که جهت فریت بار بایستی به صورت استاندارد تهیه گردد و به گمرک مبدا و مقصد ارایه گردد که پرسنل شرکت در طول انجام عملیات بسته بندی این کار را انجام می دهند.
گروه دوم:
محموله های حجیم و بزرگ مبلمان،میز و صندلی،بوفه و...
درفریت بار به صورت هوایی اگر مبلمان،میز و صندلی،بوفه و... مورد حمل باشد، پس از بسته بندی اولیه با نایلونهای حباب دار ،کاغذهای مخصوص و فوم ،برای انها صندوقهای چوبی ساخته میشود که این اشیا در امنترین حالت ممکن بسته بندی شوند و طی حمل تا مقصد هیچگونه اسیبی نبینند.
بسیاری از مهاجرین و مسافرین لوازمی مانند ظروف شکستی ،لوازم دکوری شکستنی و اسیب پذیر دارند و اتتظار دارند که سالم به مقصد برسد. این امر احتیاج به تخصص و دقت بالایی دارد.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: سحریی

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر