بستن برنامه هایی که بسته نمی شوند

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
پیغام Not Responding ، پیغامی آشنا برای کاربران ویندوز است که هنگام کار با بعضی نرم افزارها روی صفحه ظاهر می شود و دیگر امکان بستن برنامه در حال اجرا را به شما نمی دهد. ساده ترین راهکار کاربران برای مقابله با چنین پیغام خطایی ری استارت کردن سیستم است که همان طور که پیشتر ذکر کردیم، انجام این عمل به صورت مداوم به سیستم شما آسیب می رساند.


همچنین برای بستن بعضی برنامه هایی که پیغام خطا می دهند، کلیدهای ترکیبی Ctrl+F4 یا کلیدهای ترکیبی Ctrl + Alt + Del به صورت پیش فرض جوابگو نیست و باید به سراغ روشی دیگر بروید. با ما همراه شوید تا با ترفندی برای بستن برنامه هایی که چنین پیغامی را می دهند و با روش های عادی بسته نمی شوند، آشناشوید.


ابتدا روی نوار وظیفه کلیک راست و گزینه Start Task Manager را انتخاب کنید. سپس در سربرگ Application صفحه باز شده، روی نام برنامه ای که بسته نمی شود، کلیک راست و گزینه Go To Process را انتخاب کنید. دقت داشته باشید برنامه هایی که خطای Not Responding می دهند با End Task ویزارد Application بسته نخواهند شد.


حال پس از انتخاب گزینه Go To Process برنامه ای که بسته نمی شود، به حالت انتخاب در می آید و می توانید مشاهده کنید که چه مقدار از حافظه رم و پردازنده را اشغال کرده؛ در ادامه کافی است برای بستن برنامه روی کلید End Process کلیک کنید تا میزان حافظه ای که اشغال کرده و باعث هنگ کردن ویندوز شده است، آزاد و برنامه بسته شود. این روش100 در صد برنامه را Close می کند.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: سحریی

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر