بزرگترین کرم خاکی دنیا +عکس

بچه کرد

مدیر تالار ورزشی
2013-10-22
1,156
1,206
0
بزرگترین کرم خاکی دنیا +عکس






به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، کرم های خاکی از جمله موجوداتی هستند که به ریز بودن و کوچکی معروف شده اند ولی گاهی اوقات این کرم های کوچک نیز می توانند به موجوداتی غول پیکر و ترسناک تبدیل شده و باعث شگفتی همگان شوند.

چندی پیش در شرق استرالیا و در منطقه ای به نام "Gippsland" کرمی پیدا شد که بیشتر شبیه به یک مار است ولی اندام های کرم را در اختیار دارد و رفتارش به مانند کرم های ریز خاکی است. این کرم طولش می تواند به 70 سانتی متر هم برسد که برای یک کرم عددی شگفت انگیز است.


1930394_120.jpg



این کرم ها بسیار آرام هستند و با توجه به رنگشان به سختی قابل شناسایی هستند. به گفته دانشمندان بسیاری از عمر این کرم ها در عمق 30 یا 40 سانتی متری زمین سپری می شود و تنها در مواقع بارش باران و سفت شدن خاک است که بیرون می آیند.

این کرم های خاکی غول پیکر بسیار شکننده هستند و نباید گول ظاهر تپل آن ها را خورد زیرا با دست زدن کوچک و البته نا مناسب رفتار کردن با آن ها به راحتی شکسته و کشته می شوند. بدن نرم این کرم ها برای حرکت در زیر خاک طراحی شده است.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Melika

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر