بررسی اجمالی فبلت جدید HTC Desire 816 + عکس

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر


HTC Desire 816 دومین فبلت شرکت HTC بعد از فبلت HTC One Max که سال گذشته معرفی کرده بود. برخلاف HTC One Max ، Desire 816 یک فبلت میان رده محسوب می شود و با مشخصاتی شبیه HTC One mini 2 جدید است. اگرچه فاقد بدنه آلومینیومی است اما دارای اسپیکرهای استریو که در جلوی گوشی قرار گرفته اند و دارای یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی است.پس چرا HTC مانند سامسونگ، ال جی و سونی و اگر برندهای بیشمار کوچکتر را هم کنار بگذاریم – وارد بازار فبلت نشده است؟



HTC اکثرا به دور از بازار تبلت بوده است تا روی کار اصلی اش، گوشی، تمرکز کند. این مسیر برای سالها امن بوده است ولی حالا فروش صفحه نمایش های بزرگ و فبلت ها در صدر قرار دارند و HTC هم نمی خواهد از رقبایش عقب بماندHTC Desire 816 دارای یک صفحه نمایش LCD ، ۵٫۵ اینچی می باشد و رزولشن ۷۲۰p و با تراکم پیکسل۲۶۷ppi است. این یک صفحه نمایش با کیفیت تصویر عالی و زاویه دید وسیع است. HTC، علاوه بر اندروید۴٫۴، از رابط کاربری Sense 6 خود نیز در این گوشی استفاده کرده است، پس شما همان تجربه نرم افزاریHTC One M8 را خواهید داشت.رابط کاربری Sense ، اپلیکیشن های شناور یا ویژگی تقسیم صفحه برای اجرای چندی اپلیکیشن را مانند سایر واسط های کاربری سفارش ندارد اما فبلت پاسخگویی سریعی دارد و به راحتی می توانید بین چندین اپلیکیشن به آسانی سویچ کنید. فبلت از همان چیپست موجود در HTC One mini 2 یعنی اسنپ دراگون 400 استفاده میکند، با پنجاه درصد رم بیشتر یعنی ۱٫۵GB و همچنین پشتیبانی از ویژگی مالتی تسکینگ یا چند وظیفه گی.



ویژگی های که ماز رابط کاربری Sence در HTC One M8 از در گوشی Htc Desire 816 به کار نرفته است کشیدن با انگشت و همچنن دابل ضربه برای باز کردن قفل صفحه می باشد دکمه پاور و قفل در Desire 816به سمت چپ منتقل شده است اما هنوز هم این دکمه ها کمی بالا هستند به طوری که انگشت اشاره به سختی به دکم ها می رسد.ارتفاع زیادتر بواسطه اسپیکرهای BoomSound که در بالا و پایین صفحه نمایش به کار رفته اند هست. آنها درست مانند گوشی هوشمند HTC One (M8) سیستم پیشرفته ای دارند. با اندازه ۱۵۶٫۶ میلی متری نمی توان گفت Desire 816 کوتاهترین فبلت ۵٫۵ اینچی هست اما از سوی دیگر وقعا نازک (۸mm) و سبک (۱۶۵g) است. اگرچه برای رسید به بالای صفحه باید کمی دستتان را جلو ببرید اما به خوبی در دست می نشیند.



با این که ویژگی های Sense و BoomSound در این گوشی استفاده شده است، اما نبود UltraPixel به چشم می خوردHTC Desire 816 یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با یک سنسور BSI دارد که می تواند ویدئوی۱۰۸۰p ضبط کند. یک دوربین ۵ مگاپیکسلی هم در جلوی خود دارد که دارای سنسور BSI است و قابلیت ضبط ویدئوی ۱۰۸۰p نیز را دارد.



صادقانه بگوییم که ما کمی از دوربین HTC One (M8) مایوس شدیم اما حالا برای امتحان دوربین جدید که درHTC One mini 2 نیز بکار رفته است، هیجان زده ایم. برای HTC Desire 816 تنها یک مشکل آن هم بزرگ وجود دارد- ظرفیت باتری تنها ۲,۶۰۰ میلی آمپر است. فبلت­ها تجربه وب گردی مولتی مدیای بهتری را ارائه می کنند و با توجه به صفحه بزرگشان وجود یک باتری بزرگ ضروری است. در آیندهنزدیک تست طول عمر باتری را برای این گوشی ارائه خواهیم کرد تا ببینیم آیاHTC با وجود بکار بردن باتری نسبتا کوچک، دوام مناسبی برای آن در نظر گرفته است یا خیر.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر