با Xperia Z3 پلی استیشن 4 بازی کنید

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر



امروز شرکت سونی خبر خوبی برای بازی خورها و طرفداران بازی‌های پلی استیشن دارد. از حالا به بعد صاحبان گوشی های سونی مدل Xperia Z3، Xperia Z3 Compact و تبلت Xperia Z3 می‌توانند با دانلود برنامه ویژه‌ای با استفاده از PS4 Romate Play بازی‌های مورد علاقه پلی استیشن 4 خود را روی گوشی و تبلت انجام دهند.


برای استفاده از این امکان هم گوشی Xperia و هم PS4 شما باید به یک سیستم Wi-Fi یکسان وصل باشند. پس، از این به بعد با خیال راحت می‌توانید یک گوشه دنج گیر بیاورید و PS4 بازی کنید و به اعضای خانواده اجازه دهید فیلم موردعلاقه شان را تماشا کنند.

نکته ای که در این بین دارای اهمیت است این است که در تبلیغات شرکت سونی این ویژگی تنها برای گوشی های سری Xperia Z3 به طور انحصاری معرفی شده است اما چندی پیش این شرکت نظر خود را تغییر داده و بیان کرده به زودی این برنامه برای گوشی های Z2 نیز ارائه خواهد شد.


دقیقاً شرکت سونی درباره کلمه بزودی اظهار نظر نکرده است ولی ما امیدواریم تا پایان سال 2014 و تعطیلات سال نو خبر خوشی برای صاحبان گوشی Z2 بشنویم.




 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر