بافت رنگارنگ روی موهای شما

eMziper

همراه نمونه
2015-03-13
579
102
0
تهـــــران
ar4-2430.jpg



آراستن موها همیشه رفتن به آرایشگاه و صرف هزینه نیست. شما با چیزهایی که با دست خودتان درست می‌کنید می‌توانید وسایلی داشته باشید که در کمترین زمان شما را به بهترین نحو بیارایند. درست کردن این تل‌ها و استفاده از آنها یکی از راه‌های ساده برای آراسته‌تر شدن شماست.


ar4-2431.jpg



وسایل مورد نیاز
تل ساده
کاموا به رنگ‌های شاد و دلخواه خودتان
قیچی
چسب داغ تفنگی

مرحله اول:


ar4-2432.jpg



شما به کامواهای زیاد و خوشرنگی برای بافتن روی این تل زیبا احتیاج دارید پس تمام سلیقه‌تان را برای انتخاب رنگ‌ها و بافتن آنها به کار ببرید. در قدم اول طول کامواهای مورد نظر خودتان را دوبرابر اندازه تلی که برای روی سرتان انتخاب کرده‌اید اندازه بزنید. تعداد و قطر کامواهایی را هم که کنار هم قرار می‌دهید بستگی به ضخامت مورد نظر شما دارد. هر چه بافت کلفت تری بخواهید تعداد نخ کاموای بیشتری را باید کنار هم قرار دهید.

مرحله دوم:


ar4-2433.jpg



کامواهای هم اندازه بریده و کنار هم قرار داده شده را مرتب کنید و یک رنگ کاموا مشخص را انتخاب و آن را به دور سر نوک کامواهای مرتب شده ببندید و محکم کنید. سعی کنید تا قطر نیم سانتی‌متر چند مرتبه نخ خود را در اطراف دسته کاموا بپیچید و در انتها گره محکمی بزنید.

مرحله سوم:


ar4-2434.jpg



بعد از آماده شدن دسته کامواهای‌تان، آن را به 3 دسته نازک‌تر تقسیم کرده و شروع به بافتن آنها کنید. دقت کنید که طول بافت کاموای شما کوتاه‌تر یا بلندتر از تل مورد نظرتان نشود و به محض رسیدن به اندازه دقیق و مناسب تل از بافتن دست بکشید و انتهای بافت‌تان را با نخ یا کاموایی به رنگ متفاوت دور آن بپیچید و خوب گره بزنید. مرحله چهارم:بعد از پایان مرحله بافتن دو سر بافت خود را درست و محکم به دفعات با نخ بپیچید و مسدود کنید و بعد دو سر بافت را روبه‌روی هم قرار داده تا از میزان بودن آنها مطمئن شوید.

مرحله پنجم:


ar4-2435.jpg



با چسب تفنگی داغ روی تل را به چسب آغشته کنید و به آرامی و با دقت تمام بافت خود را کم کم روی آن قرار دهید تا به درستی و صاف روی آن قرار گیرد. بعد از چسباندن در جایی دور از گرما اجازه دهید تا خشک شود. شما می‌توانید برای زیباتر شدن تل‌تان از روبان یا پاپیون در انتهای بافت استفاده کنید.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر