بازی Escape Agent 1.0.2 ماموز فراری برای اندروید

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر


Escape Agent 1.0.2 یک بازی پازلی جدید برای گوشیها و تبلتهای اندرویدی است که اخیرا توسط کمپانی فنلاندی Goblin LLC منتشر شده و در دسترس کاربران قرار گرفته است. در این بازی شما در نقش یک مامور مخفی ظاهر شده و باید از یک فاجعه جلوگیری کنید؛ فاجعه ای که توسط سازمانی مخفی در حال طرح ریزی بوده و در صورت به وقوع پیوستن دنیا را به نابودی خواهند کشاند. آنها در حال تولید یک بمب بسیار پیشرفته و قدرتمند هستند و معلوم هم نیست چه موقع کار ساخت آنرا تمام کرده و از آن استفاده کنند. فقط باید هر چه زودتر جلوی آنها را بگیرید. برای اینکار شما نیازمند ارتباط با رییس خود و حضور در دفتر او هستید اما اکنون در اتاقهای متعددی گیر افتاده و باید از آنها فرار کنید.
در این بازی سبک room escape (فرار از اتاق) شما باید با حل معماها و پیدا کردن اشیای مخفی بر چالشهای میدانی پیش رو غلبه کرده و سرانجام به هدف تعیین شده برسید. البته این راز را بخاطر داشته باشید که هرگز آمپولهای قرار گرفته در مسیرتان را نادیده نگیرید؛ چرا که آنها از آن چیزی که فکر میکنید قدرتمندتر و مفیدتر هستند. پس همه آنها را جمع‌آوری کنید.


ویژگیهای بازی Escape Agent:
▣ وجود پازلهای متنوع
▣ به چالش کشیده شدن قدرت ذهنی کاربران
▣ وجود اتاقهایی با تمهای مختلف
▣ تجربه مجازی زندگی یک مامور مخفی
▣ گرافیک مطلوب









دانلود مستقیم از گت اندروید...> <
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر