بازی موبایل: لذت و هیجان در مسابقات اتومبیل‌رانی Race Team Manager

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,710
2,901
113
چابکســـر
بازی موبایل: لذت و هیجان در مسابقات اتومبیل‌رانی


جام جم کلیک: تمامی اتفاقات یک مسابقه اتومبیل‌رانی واقعی‌از جمله سبقت، برخورد و تصادفات بسیار دیدنی، توقف‌های مختلف جهت سرویس فنی و دیگر جزئیات با استفاده از گرافیک فوق‌العاده و جلوه‌های ویژه به این بازی جذابیت خاصی بخشیده است.


نکته حائز اهمیت در این بازی این است که همیشه مسابقه در کار نیست و برخی روزها باید در ارتباط با ارتقای ماشین خود تصمیم گیری کنید و مکانیک وراننده خود را نیز مدیریت کنید.


علاوه بر موارد فوق شما باید اقداماتی از قبیل ثبت نام در مسابقات، هماهنگی با حامیان مالی، انجام معاملات مختلف، توجه به هزینه‌ها و بسیاری دیگر از موارد مهم را کاملا مدیریت و تصمیم‌گیری کنید تا بتوانید برای رفتن به مسابقات دیگر در سطوح بالاتر توانایی لازم فراهم کرده و با افزایش قدرت خود عملکرد بهتری داشته باشید.











بازی Race Team Manager یک بازی مدیریتی است پس کاملا توجه داشته باشید شما یک مدیر هستید که تمامی قوانین، راه و روش های رانندگی و وظایف مربوط به یک مدیر خوب را باید فرا گیرید تا بتوانید تیم خود را به سطح قابل توجهی برسانید و قهرمان سازید.





این بازی قابلیت نصب روی سیستم عامل اندروید 3.0 و آی.او.اس 5.0 به بالا را دارد.





 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر