بازی موبایل: لایی کشی در ترافیک

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,710
2,901
113
چابکســـر
بازی موبایل: لایی کشی در ترافیک


جام جم کلیک: سبک اتومبیل‌رانی هواداران بسیار زیادی دارد. قطعا یکی از عوامل محبوبیت این بازی‌ها، درست مثل دیگر بازی‌های موجود در بازار، فراهم آوردن فضایی برای تخلیه‌ی هیجانات و تمایلات درونی است. چند نفر را می‌شناسید که تابحال هوس نکرده باشند وسط خیابان لایی بکشند یا گازش را بگیرند تا ببینند آخرش چه می‌شود؟!


بازی‌های بزرگ زیادی، مانند Need For Speed و غایب بزرگ شش هفت سال گذشته، یعنی Burnout، هستند که به خوبی از پس شبیه‌سازی این شیطنت‌های جاده‌ای برآمده‌اند. قطعا پیاده‌سازی حرکات نمایشی جاده‌ای بر پلتفرم‌های کوچکی مثل موبایل، در آن حد و اندازه ممکن نیست. پس سازندگان باید راهی می‌یافتند که این هیجانات را به طور خلاصه به بازیکن منتقل کنند. یکی از بهترین راه‌های ممکن، چسبیدن به یک یا دو جنبه‌ی خاص از این بازی‌ها و فراموش کردن دیگر جنبه‌ها بود. همین ایده منجر به زایش بازی‌های خودرورانی متعدد و متفاوتی شد که هر کدام روی جنبه‌ی خاصی تمرکز داشتند؛ بعضی با محوریت لایی کشیدن، بعضی دیگر دریفت کردن و بعضی هم مسابقه‌ی صرف.





بازی Drive Motors بر محور لایی کشیدن برپاست. در این بازی با انتخاب یک خودروی مناسب به دل جاده می‌زنید. گاز دادن با خود بازی است و شما فقط می‌توانید ترمز دستی بکشید. بازیکن باید با خطر کردن امتیاز بیشتر به دست بیاورد. انداختن توی لاین مخالف یا رد کردن مویی خودروهای دیگر منجر به کسب امتیاز بیشتر خواهد شد. با هر برخورد به خودروها یا موانع، مقداری از سلامتی خودروی شما کم شده و با شاخ به شاخ کردن، در جا از میدان به در خواهید شد.





این بازی جذاب فقط 50 مگابایت حجم دارد و با این حال از گرافیک خوبی برخوردار است.


عنوان بازی: Drive Motors


سیستم عامل: اندروید، آی.او.اس


سازنده: Liao mao nu


سبک: رانندگی آرکید





 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر