بازیگر سریال آنشرلی درگذشت + عکس

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر


به گزارش زمان ما : جاناتان کرومبی ستاره ی نقش گیلبرت بل ایت در سریال آن شرلی روز گذشته در اثر brain hemorrhage نوعی سکته و خونریزی مغزی در سن ۴۸ سالگی در گذشت. خواهر کرومبی این خبر را روز شنبه تایید کرد و گفت جاناتان دچار نوعی خونریزی شد و روز چهارشنبه در نیویورک درگذشت.
کرومبی که در تاتر The Drowsy Chaperone در برادوی ( تاتر معروف در نیویورک) درخشید و در برنامه های تلویزیونی مانند “Slings & Arrows” and “Power Play.” حضور داشت. اما وی بخاطر نقش به یاد ماندنی بلیت در برداشت دوست داشتی آن شرلی در سال های ۱۹۸۷ تا ۲۰۰۰ در خاطره ها مانده .

بازیگر نقش گیلبرت درگذشت
خواهرش در مصاحبه با شبکه ی CBC افزود “ من فکر میکنم اون خیلی به این که نقش گیلبرت بلیت رو بازی کرد افتخار میکرد و همیشه از اینکه به سوال ها در این باره پاسخ بده خوشحال بود. جاناتان از اون سریال خیلی لذت برد و بهش افتخار میکرد ؛ همه ی ما افتخار میکریم. “
کوین سولیان Kevin Sullivan تهیه کننده ی آنه از گرین گیبلز به خبرگزاری گفت” من فکر میکنم برای تمام خانم های جوانی که در سراسر دنیا عاشق سریال آن شرلی شدند جاناتان در واقع اون پسر همسایه ی جذاب رو تداعی میکرد. من فکر کنم خیلی ها از شنیدن این خبر ناراحت بشن . این یک واقعه ی خیلی تلخ هست. جاناتان در واقعیت یک انسان مهربون حساس بخشنده و بلند پرواز بود.

روحش شاد
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر