بازیگر زن اسکار برای کدام کارگردان ایرانی تبلیغ کرد؟!+ تصویر

Melika

افتخاری
2013-06-21
747
1,415
0
مارک کازینز منتقد مشهور ایرلندی-بریتانیایی به تازگی در برنامه ای با عنوان «سینمای کودکی» آثار برتر این حوزه را در معرض نمایش علاقه مندان گذاشته است. در میان 17 فیلم برتر «سینمای کودکی» جهان «بادکنک سفید» ساخته جعفر پناهی و سه فیلم از محمد علی طالبی به نام های «کیسه برنج»،«چکمه» و «باد و مه» نیز به چشم می خورد. نکته جالب اینجاست که ساخته هایی از چن کایگه، ژانگ یمو و تارکوفسکی نیز در این فهرست حضور داشتند.
kise1.jpg


بازیگر زن اسکار برای کدام کارگردان ایرانی تبلیغ کرد




محمد طالبی که طی 35 سال گذشته فیلم های تاثیرگذاری در حوزه کودک و نوجوان ساخته مهمان این برنامه بود. سه فیلم او که در این فهرست قرار گرفتند طی 16 روز در شهرهای مختلف بریتانیا از جمله ادینوبرگ، آکسفورد، کمبریج، لندن، بریستول، باس و ... به نمایش درآمد و پس از آن جلسه نقد و بررسی با حضور طالبی و علاقه مندان به سینما در مراکز فرهنگی این کشور برگزار شد.
kise2.jpg


بازیگر زن اسکار برای کدام کارگردان ایرانی تبلیغ کرد






تیلدا سوئینتون بازیگر برنده اسکار و سرشناس سینمای انگلستان یکی از دست اندرکاران برپایی این مراسم بود. او در معرفی این سلسله نمایش ها در ادینبورگ اسکاتلند، محمدعلی طالبی را به عنوان فیلمساز شاخص این برنامه با در دست گرفتن پلاکارتی به علاقه مندان معرفی کرد.
kise3.jpg

بازیگر زن اسکار برای کدام کارگردان ایرانی تبلیغ کرد





نمایش فیلم های طالبی به تازگی به پایان رسیده و این کارگردان چند روزی است به ایران برگشته است. نمایش آثار برتر سینمای کودک هم چنان در بریتانیا ادامه دارد.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: pegah

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر