بازگشت بیلبوردهای جنجالی این بار در قالب "عنایت آمریکایی" + (تصاویر)

Atash

افتخاری
2013-07-17
1,568
3,723
0

با شروع دهه‌ی فجر بیلبوردهایی با عنوان "عنایت آمریکایی" در خیابان‌های تهران نصب شد. بسیج شهرداری تهران این بیلبوردها را تهیه کرده و قصدش "یادآوری جنایت آمریکا" در سالگرد انقلاب اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری «تیک»، یک سال و نیم بعد از نصب بیلبوردهای جنجالی "صداقت آمریکایی" در خیابان‌های تهران، این‌بار با آغاز دهه‌ی فجر بیلبوردهای مشابه‌ای با عنوان "عنایت آمریکایی" در خیابان‌های تهران نصب شده است.

در این مجموعه‌ی جدید "جنایات آمریکا علیه ایران" به نمایش گذاشته شده است.

ترور دانشمندان برنامه‌ی هسته‌ای ایران، حمله موشکی به هواپیمای مسافربری ایران، حمایت آمریکا از منافقین و نقش آمریکا در کودتای ۲۸ مرداد موضوع برخی تصاویر و شعارهای بیلبوردهای تازه است.

این‌بار هم شهرداری تهران پشت ظهور ناگهانی بیلبوردها در تهران است. محسن پیرهادی، مسئول بسیج شهرداری تهران، در گفت‌وگویی با تایید این‌که بسیج شهرداری تهران این بیلبوردها را سفارش داده، گفت که دهه‌ی فجر زمان مناسبی برای "مبارزه با ظلم و طاغوت زمان" است.

او با تاکید بر این‌که "طاغوت زمان آمریکا است"، گفت:«این تبلیغات ارتباطی با مذاکرات اتمی ندارد. این تبلیغات برای این است که هویت ما، معنای وجودی ما در مبارزه با ظالم و ظالم‌ستیزی بیان شود.»
"خوشحال می‌شویم بیلبوردها بر مذاکرات تاثیر بگذارد"

مسئول بسیج شهرداری تهران در حالی می‌گوید که تبلیغات ربطی به مذاکرات ایران و آمریکا بر سر برنامه‌ی اتمی ندارد که در دور قبلی این بیلبوردها مذاکره‌ی ایران و آمریکا به تصویر کشیده شد.

در بیلبوردهای "صداقت آمریکایی"، نماینده آمریکا با لباسی که در بخش بالاتنه غیرنظامی اما در زیر میز نظامی و با اسلحه است، بر سر میزی با نماینده ایران نشسته که هر دو دستش به نشانه باز و چیزی را پنهان نکردن روی میز قرار دارد. مضمون این بیلبوردها (بنرها) این بود که آمریکا، طرف قابل اعتمادی در مذاکره با ایران نیست.

پیرهادی در عین‌حال کتمان نمی‌کند که "خوشحال" می‌شود اگر بیلبوردهای "عنایت آمریکایی" بر روند جاری مذاکرات اتمی تاثیر بگذارد. او اضافه کرد:«چرا عده‌ای فکر می‌کنند اگر مذاکرات به نتیجه برسد ما راه دوستی با آمریکا و رژیم صهیونیستی را در پیش خواهیم گرفت؟ آمریکا و رژیم صهیونیستی دشمن ما هستند و این تبلیغات برای یادآوری همین دشمنی‌هاست.»

مسئول بسیج شهرداری تهران گفت که با این‌حال از دستگاه دیپلماسی کشور متشکرند که پذیرفته‌اند به خاطر "پیشبرد منافع ملی کشور" با نمایندگان "کشوری ظالم و جنایت‌کار" مذاکره کنند.

پیرهادی همچنین تاکید کرد که در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، با پوسترها و شعارهایی چون "آمریکا بدهکار بشریت است" به شکل منسجم تظاهرات خواهند کرد.​

__________________
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sina

Atash

افتخاری
2013-07-17
1,568
3,723
0
فرارو- بنرهایی با عنوان «عنایت آمریکایی» در تهران نصب شد. «تحریم اقتصادی » عنوان جمله دیگری است که در بنرهای « عنایت آمریکایی » درج شده است. این بنرها از روز سه شنبه توسط سازمان بسیج شهرداری در پایتخت نصب شده است. تصاویر عکاس ایرنا را در ادامه می‌بینیم:

resized_188568_845.jpg

resized_188569_360.jpg

resized_188570_631.jpg

resized_188571_278.jpg

resized_188572_594.jpg

resized_188573_564.jpg

resized_188574_959.jpg
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sina

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر