باریك ترین صفحه كلید جهان

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر


این صفحه كلید كم مصرف با استفاده از فناوری بی سیم به همراه صفحات الكترونیكی قابل چاپ و قابل انعطاف ساخته شده است. سطح این صفحه كلید طوری ساخته شده كه با نوعی قلم كه قابلیت تشخیص دست خط را دارد نیز می تواند مورد استفاده قرارگیرد.

سازندگان این دستگاه گفتند: این صفحه كلید می تواند برای افزایش مناطق حساس به لمس در تبلت ها و گوشی های هوشمند مورد استفاده قرار گیرد. در صورت استفاده از این صفحه كلید در این وسایل هوشمند، كاربران می توانند از یك صفحه كلید كامل در اندازه بسیار نازك برای نوشتن پیام بر روی تلفن همراه خود استفاده كنند.

این صفحه كلید را می توان به پوشش محافظتی برای استفاده در تبلت مجهز كرد. همچنین می توان در آن مناطق لمسی بزرگی ایجاد كرد تا برای استفاده بر روی رایانه های رومیزی نیز استفاده شوند.
سطح نازك این صفحه كلید به منظور بهینه سازی فناوری این بلوتوث هوشمند، به صورت بی سیم به یك تراشه (CSR۱۰۱۰) جدید متصل شده است.

این صفحه كلید در حال حاضر امكان اتصال به گوشی های هوشمند و تبلت های اپل و همچنین رایانه های شخصی را دارد. سازندگان این دستگاه در روز جمعه آینده از این صفحه كلید در نمایشگاه (IFA) برلین رو نمایی خواهند كرد.

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Mahsa

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر