بارسلونا ۰ - ۰ یوونتوس؛ بارسا برابر است با حذف!

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر

بارسا در ابتدا موفق نشد آنگونه که باید و شاید مالکیت توپ را در اختیار بگیرد و بازی هوشمندانه یووه شرایط را در ابتدا برای کاتالان ها دشوار کرد. در ادامه بارسا سوار بر بازی شد و می توانست توسط سوارز به گل برسد اما پاس این بازیکن هیچ بازیکنی از بارسا را صاحب توپ نکرد، در ادامه هیگواین نیز موقعیت گلزنی داشت که ضربه او با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقایق ابتدایی هر دو تیم با ارائه دیداری هجومی هر لحظه روی دروازه حریف موقعیت سازی کردند تا شاهد دیداری جذاب باشیم.


دقیقه ۱۶: ارسال در عمق تماشایی مسی آلبا را در عمق می توانست صاحب توپ کند اما این بازیکن به توپ نرسید تا موقعیتی اسثنایی برای بارسا از بین برود.


دقیقه ۱۹: همکاری آلبا، سوارز و نیمار، مسی را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد اما ضربه او با اختلاف اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.


در ادامه بارسا که سراسر حمله بود به حملات خود ادامه داد و موقعیت های خوبی را از دست داد.


در اواخر نیمه نخست بازی اندکی از سرعت افتاد و دو تیم موفق نشدند حملات پر دامنه خود را ارائه دهند. همچنین قضاوت عجیب داور این دیدار عاملی شد تا بازیکنان و هواداران بارسلونا با خشم این دیدار را ادامه دهند. در نهایت نیمه نخست با حملات هر دو تیم پی گیری شد تا شاهد دیداری جذاب در این نیمه باشیم با این وجود بارسا موفق نشد به آنچه می خواست دست یابد





نیمه دوم نیز بارسا آهنگ دروازه حریف را داشت و می توانست با حرکت انفرادی نیمار موقعیت خوبی داشته باشد اما پوشش کیلینی مانع گلزنی او شد.


دقیقه ۴۸: روی اشتباه آلبا در میانه میدان هیگواین پاس خوبی را برای کوادرادو ساختع و پرداخته کرد اما ضربه او با اختلاف اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.


دقیقه ۵۲: یک دوی مسی و نیمار بازیکن آرژانتینی را صاحب موقعیت شوتزنی کرد، مسی در بین بازیکنان حریف در شرایطی نه چندان مناسب ضربه اش را روانه دروازه کرد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.


دقیقه ۵۴: دفع توپ مدافعین یووه در اختیار مسی قرار گرفت، او ابتدا روبرتو را صاحب توپ کرد اما بعد از یک رفت و برگشت پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شوتزنی شد. مسی از پشت محوطه ضربه زیبایی را به سمت دروازه یووه روانه کرد اما کیلینی با تاثیری که روی توپ داشت باعث شد تا بارسا از رسیدن به گل محروم شود.






قضاوت بحث برانگیز داور در این نیمه نیز ادامه داشت و برخورد پیانیچ با بوسکتس از نظر او خطایی تشخیص داده نشد تا این بازیکن با ضربه ای سنگین تراشتگن را به زحمت بیاندازد. ضربه او با برخورد به مدافعین بارسا تغییر جهت داد و می رفت تا از زیر طاق دروازه به گل بنشیند اما تراشتگن در آخرین لحظه توپ را به کرنر فرستاد.


دقیقه ۶۷: ارسال نیمار از روی کرنر با خروج اشتباه بوفون همراه شد، توپ در اختیار سوارز قرار گرفت و این بازیکن مسی را در شرایطی نه چندان مناسب صاحب توپ کرد. اما مسی ضربه اش را روانه آسمان کرد تا بارسا همچنان در پی گلزنی باشد.


دقیقه ۷۱: همکاری مسی و روبرتو با ضربه پای چپ این بازیکن همراه شد اما ضربه او با اختلافی اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.


در ادامه بارسا باز هم به حملات خود ادامه داد اما دفاع یووه خیال گل خوردن نداشت. یووه نیز روی ضد حملات موقعیت های فوق العاده ای به دست آورد، خدیرا روی یکی از این ضد حملات این فرصت را داشت تا مانژوکیچ را صاحب موقعیت گلزنی کند اما ضربه آرام او در اختیار تراشتگن قرار گرفت.


در نهایت نیمه دوم این دیدار نیز همانند نیمه نخست ادامه پیدا کرد، بارسا به حملات گسترده دست زد اما دفاع مستحکم ووه اجازه گلزنی را به این تیم نداد تا بارسا وداعی تلخ با رقابت ها داشته باشد و یووه خط و نشانی جدی برای سایر رقبای این رقابت ها بکشد.



منبع: 90tv
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر