باران در شمال،گرد و خاک در جنوب

Atash

افتخاری
2013-07-17
1,568
3,723
0
[h=1]باران در شمال،گرد و خاک در جنوب
[/h]

» سرویس: اجتماعي - محيط زيست
کد خبر: 94022816643
دوشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷



مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی سه شنبه(29 اردیبهشت ماه) شرق دریای خزر و شمال شرق کشور نیمه ابری و گاهی بارش پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.
احد وظیفه در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس «محیط زیست» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) افزود: در روز چهارشنبه(30 اردیبهشت ماه) نیز برای نوار شمالی و دامنه های البرز افزایش ابر، بارش پراکنده و در پاره‌ای نقاط رعد و برق و وزش باد دور از انتظار نخواهد بود. طی سه روز آینده در استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و بخش‌های شرقی و جنوبی کرمان پدیده باد وگرد وخاک رخ خواهد داد.
وی درباره هوای استان تهران در روزهای آینده نیز گفت: هوای استان تهران سه شنبه(29 اردیبهشت ماه) صاف و دربعدازظهر همراه با رشد ابر و درارتفاعات گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای این روز 32 و 21 درجه سانتیگراد خواهد بود. هوای این استان در چهارشنبه(30 اردیبهشت ماه) کمی ابری، بتدریج رشد ابر درارتفاعات با احتمال بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشترین دمای این روز33 و کمترین آن 22 درجه سانتیگراد است.
انتهای پیام
کد خبرنگار: 71078

برچسب :
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: سحریی و Sina

zohreh

New member
2014-07-30
92
167
0
خدایا همه رو از بارون رحمتت بی نیاز کن
آم______________________ین
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sina

Hooshmandsazan

New member
2015-10-14
10
0
0
رشت
پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا حاکی از برقراری شرایط جوی نسبتا ناپایدار در روز جاری (یکشنبه) بوده و در برخی ساعات وزش باد با بزرگی بین 3 تا 5 متر بر ثانیه انتظار می رود. همچنین در ساعات پایانی یکشنبه بارش پراکنده پیش بینی می شود که این شرایط تا ساعاتی از روز دوشنبه ادامه خواهد داشت. با افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی در بعدازظهر دوشنبه، سرعت باد روند افزایشی داشته و در برخی ساعات شبانگاه وزش باد با بزرگی بین 3 تا 5 متر بر ثانیه انتظار می رود. این شرایط تا روز سه شنبه همچنان تداوم خواهد داشت. همچنین طی دو روز آینده دما افزایش نسبی خواهد یافت. نتایج پیش بینی کیفیت هوا نیز بر برقراری شرایط مطلوب کیفی هوا در روز جاری (یکشنبه) دلالت کرده و انتظار می رود این شرایط تا روز دوشنبه کمابیش برقرار باشد
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر