باخت بحث برانگیز برانکو در روز بازگشت

بچه کرد

مدیر تالار ورزشی
2013-10-22
1,156
1,206
0
پرسپوليس 1 - سپاهان 2؛ دومين قرباني سرخپوش سپاهان
[h=1]باخت بحث برانگیز برانکو در روز بازگشت[/h]
[h=2]سپاهان مثل بازي قبل که تراکتور را در دقايق پاياني شکست داده بود، اين بار در ورزشگاه آزادي پرسپوليس را شکست داد.[/h]

ه گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در دیداری که می‌توانست با نتیجه پر گل به سود خود خاتمه دهد، روی اشتباهات مدافعان خود، بازی را واگذار کرد تا فرکی روی دست استاد خود بلند شود.

استادیوم آزادی؛ تماشاگر: 11 هزار نفر
داوران: محمدرضا اکبریان، محمدرضا ابوالفضلی و آرمان اسعدی
اخطار: هادی نوروزی (28)، مهدی طارمی (52)، علی علیپور (95) از پرسپولیس؛ حاج صفی (59)، وریا غفوری (78) از سپاهان

پرسپولیس:
سوشا مکانی، محمدرضا خانزاده، محمد نوری، مایکل اومانیا، مهدی طارمی، هادی نوروزی، گابریل فرناندو(66 پیام صادقیان)، مهرداد کفشگری، احمد نوراللهی، حمید رضا علی عسگری و علیرضا نورمحمدی
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

سپاهان:
شهاب گردان، محرم نویدکیا، هادی عقیلی، محمد علی احمدی، عبداله کرمی، علی کریمی، مهدی شریفی، وریا غفوری، احسان حاج‌صفی، لوسیانو پریرا و فوزیل موسی‌اف
سرمربی: حسین فرکی

شرح بازی:
برانکو ایوانکوویچ در اولین بازی خود به عنوان سرمربی روی نیمکت این تیم برابر سپاهان شکست خورد و البته از دست دادن سه امتیاز این بازی می تواند مهاجمان و مدافع تیمش را بعنوان نقش اول بشناسد.
تیم برانکو که در نیمه اول و اوایل نیمه دوم بازی هجومی را در دستور کار قرار داده بود و به واسطه آن فرصت های زیادی را به دست آورده بود با فرصت سوزی از دست داد و در نهایت نتوانست از تک گل خود نیز محافظت کند و این سپاهان و فرکی بودند که توسط شریفی و پریرا که از ابتدا هم مشخص بود گزینه های گلزنی زردپوشان هستند به دو گل رسید و تهران را با سه امتیاز شیرین ترک کرد.
حسین فرکی که در تیم ملی به عنوان دستیار برانکو فعالیت می کرد در اولین حضور رسمی سرمربی جدید سرخ پوشان روی نیمکت این تیم دست به کار بزرگی زد و به نوعی استاد کشی کرد.
پرسپولیس در این بازی هم همانند دیدارهای گذشته اش و البته با برنامه تر به میدان رفت و صاحب فرصت های مناسبی نیز شد و نتوانست از آن استفاده کند.
به نظر می رسد برانکو در ابتدا باید فکری به حال خط دفاعی خود و جایی که خانزاده به میدان می رود کند و مطمئنا تماشای دوباره فیلم این بازی می تواند مدافع ملی پوش پرسپولیس را با این حقیقت روبرو کند که 90 درصد حملات سپاهان در نیمه دوم از جناح او صورت گرفت و هر دو گل زردپوشان نیز از سمت او پایه ریزی شد.
پرسپولیس با این شکست با همان 29 امتیاز در رتبه نهم باقی ماند و سپاهان 47 امتیازی شد و به فاصله سه امتیازی صدرنشین و به جمع مدعیان اضافه شد.

شرح گل‌ها:
پرسپولیس یک سپاهان صفر ( دقیقه 44، هادی نوروزی): پرسپولیس که فرصت های زیادی را در این دیدار از دست داده بود روی ارسال احمد نوراللهی و در حالی که توپ از دو مهاجم این تیم گذشته بود در فضای خالی به هادی نوروزی رسید تا او راحت ترین کار را در پیش داشته باشد و در مصاف با گردان به راحتی و با ضربه ای محکم دروازه این تیم را باز کند. پرسپولیس یک سپاهان یک، (دقیقه 85، مهدی شریفی): سپاهانی ها که تنها راه خود را برای رسیدن به گل تساوی در جناح راست و جایی که خانزاده بود می دیدند بالاخره از ارسال های پیاپی خود از این جناح نتیجه گرفتند. ارسال بازیکن سپاهان با دفع ناقص و البته اشتباه علی عسگری همراه بود تا مهدی شریفی در شش قدم از پاسی که مدافع سرخ ها برای او مهیا کرده بود استفاده کند و گل تساوی تیمش را به ثمر برساند. پرسپولیس یک سپاهان دو (دقیقه 2+90، پریرا): بار دیگر ارسال از جناح راست و اشتباه مدافعان پرسپولیس و گلی که پریرا بدون مزاحمت و از درون شش قدم وارد دروازه سوشا مکانی کرد.
01027191.jpg

دقایق حساس:
دقیقه 10: مهرداد کفشگری از فاصله ای دور صاحب فرصت شوت زنی شد که شوت محکم هافبک دفاعی پرسپولیس را گردان به کرنر فرستاد.
دقیقه 18: محمد نوری با پاس مهدی طارمی با گردان تک به تک شد که گردان به زیبایی توپ کاپیتان سرخ پوشان را گرفت و فریب دریبل او را نخورد.
دقیقه 25: روی پرتاب اوت بازیکنان سپاهان روی دروازه مکانی صاحب فرصت شدند که دروازه بان این تیم توپ را دفع کرد.
دقیقه 27: پاس زیبای محرم نویدکیا در حالی که تعادل نداشت می توانست پریرا را صاحب فرصت کند که مکانی زودتر از مهاجم زردپوش صاحب توپ شد.
دقیقه 28: پاس عمقی محمد نوری، هادی نوروزی را در تقابل با گردان صاحب فرصت کرد که دروازه بان سپاهان زودتر توپ را از آن خود کرد و در ادامه نوروزی با توجه به خطا روی گردان از اکبریان یک کارت زرد دریافت کرد.
دقیقه 34: پاس در عمق احمد نوراللهی، مهدی طارمی را صاحب بهترین موقعیت برای گلزنی کرد که مهاجم سرخ پوشان ضربه چیپ خود را با اختلاف به بیرون زد تا این بار چیپ بلای جان پرسپولیس شود.
دقیقه 35: خروج اشتباه سوشا مکانی فرصت را برای سپاهانی به وجود آورد تا دروازه این تیم را با تهدید جدی مواجه کنند که محمد نوری شوت مهدی شریفی را از روی خط به کرنر فرستاد.
دقیقه 36: روی ارسال کرنر بار دیگر شریفی صاحب فرصت شوت زنی شد که این بار ضربه آرام او را سوشا مکانی در دو مرحله از آن خود کرد.
دقیقه 37: سوشا مکانی که در دیدار قبلی سرخ پوشان در لیگ قهرمانان برای النصر چهره موفقی از خود به نمایش گذاشت در برابر سپاهان و روی خروج نزدیک بود تیمش را با دردسر مواجه کند که محمد نوری با رشادت توپ را از خط دروازه بیرون کشید.
دقیقه 40: فرار هادی نوروزی پشت مدافعان سپاهان، وریا غفوری را صاحب توپ کرد که در ادامه اشتباه مدافع ملی پوش سپاهان بار دیگر نوروزی را در موقعیت گلزنی قرار داد و شوت این بازیکن با اختلاف کم به بیرون رفت.
دقیقه 45+2: ارسال بازیکنان سپاهان به قصد استفاده پریرا را سوشا مکانی با خطا روی این مهاجم خراب کرد که در ادامه داور این دیدار به نشانه آفساید در سوت خود دمید تا طرفداران پرسپولیس نفس راحتی بکشند.
دقیقه 47: سوشا مکانی روی سر پریرا که با دروازه اش تک به تک شده بود توپ را زد و به اوت فرستاد که در ادامه داور این دیدار به نشانه آفساید در سوت خود دمید.
دقیقه 52: مهدی طارمی بار دیگر پشت مدافعان سپاهان صاحب فرصت شد و در کورس با علی احمدی او را جا گذاشت و در ادامه درون محوطه سرنگون شد. در حالی که همه به گمان پنالتی ایستاده بودند بار دیگر او برخاست و البته دروازه خالی را به تیرک زد. داور با قطع جریان بازی طارمی را به دلیل دایو و تمارض با کارت زرد جریمه کرد؛ هر چند در تصاویر آهسته این موقعیت، مشکوک به پنالتی نیز به نظر می رسد.
دقیقه 60: شوت احمد نوراللهی از پشت محوطه جریمه را گردان نصفه و نیمه دفع کرد و در ادامه ضربه فرناندو به دست مدافع سپاهان خورد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت.
دقیقه 65: سوشا مکانی این بار ناجی پرسپولیس شد و ضربه سر پریرا را از درون شش قدم به زیبایی دفع کرد تا بازی به تساوی کشیده نشود.
دقیقه 67: روی ضربه کرنر و پاس حاج صفی به نویدکیا، کاپیتان سپاهان درون با پیش روی درون محوطه جریمه صاحب فرصت شوتزنی شد که ضربه آرامش را سوشا مهار کرد.
دقیقه 76: پاس عمقی نویدکیا برای شریفی با ضربه خوب این بازیکن وارد دوازه سوشا مکانی شد که در ادامه محمدرضا ابوالفضلی پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برد و گل شریفی مردود اعلام شد.
این سوت با اعتراض شدید نیمکت نشینان سپاهان همراه بود و در نهایت اکبریان بصیرت را از نیمکت اخراج کرد.
دقیقه 78: ضربه ایستگاهی خطرناک پیام صادقیان با برخورد به مدافع سپاهانی ها در دیوار دفاعی به کرنر تبدیل شد.
دقیقه 80: کرنر تاکتیکی پرسپولیسی ها، پشت محوطه جریمه به نوراللهی رسید و این بازیکن در حالی که تعادل نداشت ضربه خوبی زد که با واکنش خوب گردان گل دوم به نام سرخ پوشان ثبت نشد.
دقیقه 83: مهرداد کفشگری روی ضربه ایستگاهی که صادقیان گرفته بود شوت راه دور و محکم خود را به سمت دروازه گردان نواخت که گلر سپاهان به راحتی آْن را مهار کرد.
دقیقه 3+90: علی علیپور با ورود به زمین در محوطه جریمه سرنگون شد که داور این دیدار بار دیگر اعتقاد داشت پرسپولیسی ها تمارض کردند و به نشانه خطا در سوت خود دمید.

01027201.jpg
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر