باحالترین‌های سال ۹۴: تعطیلات پشت سر هم ۳روزه

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
635595129924679017.jpg


فقط ۳۵ روز دیگر به آغاز سال ۱۳۹۴ خورشیدی باقی مانده است. سال نو، سالی است که ویژگی‌های جالب و باحال بسیاری دارد. یکی از آنها این است که سال تحویل روز شنبه است و همین موضوع یادآور ضرب‌آلمثلی معروف در فرهنگ و اقوال نیاکانمان است. آنها در مواجهه با خوش‌یمنی‌های پیش رو می‌گفتند: شنبه به نوروز افتاده است.




امسال سال بز است و بز هم، نماد دانایی


اولین نکته اینکه سال آینده سال «بز» است؛ بز سمبل دانایی و باسوادی است، پس باید خوشحال باشیم که می‌توانیم در این سال با تکیه بر درک و دانایی و فهم بیشتر امور زندگیمان را بهتر سامان دهیم.
متولدین چه سال‌هایی در سال بز به دنیا آمده‌اند؟ کسانی که بین سال‌های زیر به دنیا آمده‌اند متولد سال بز هستند:
از بهمن سال ۱۳۳۳ تا بهمن سال ۱۳۳۴ / از بهمن سال ۱۳۴۵ تا بهمن سال ۱۳۴۶ / از بهمن سال ۱۳۵۷ تا بهمن سال ۱۳۵۸ / از بهمن سال ۱۳۶۹ تا بهمن سال ۱۳۷۰ / از بهمن سال ۱۳۸۱ تا بهمن سال ۱۳۸۲ / از بهمن سال ۱۳۹۳ تا بهمن سال ۱۳۹۴.

635595130816361227.jpg



تحویل سال چه ساعتی است؟


لحظه تحویل سال ۹۴ ساعت ۲ و ۱۵ دقیقه و ۱۰ ثانیه بامداد روز شنبه اول فروردین است. خوب است بدانید که سال‌ها طول می‌کشد تا سال جدید در روز شنبه تحویل شود. نیاکان ما در صورت چنین اتفاقی آن را به فال نیک می‌گرفتند و خوش یمن می‌دانستند. به همین دلیل وقتی یک اتفاق غیر منتظره رخ می‌دهد می‌گویند: «شنبه به نوروز افتاده»؛ پس امسال را به فال نیک می‌گیریم تا با برخی فال‌های نیک دیگر این سال را نیز آشنا شویم:



سیزده به در چه روزی است؟
سیزده به در هم افتاده است به روز پنج شنبه و شما می‌توانید با خیال راحت به در و دشت بزنید و هوای پاک را نفس بکشید و جمعه را هم راحت و آسوده استراحت کنید تا صبح شنبه پرانرژی و شاداب کار و فعالیت را از سر بگیرید.



اوضاع تعطیلات سال جدید چگونه است؟
این طور که از تقویم‌های این سال برمی‌آید، مشخص شده که سال ۹۴ در مجموع ۲۷ روز تعطیل رسمی است و برای مسافرت‌های تابستانی هم باید به فکر ذخیره مرخصی باشید چون تابستان کم تعطیلاتی در پیش است. با این حال، سال آینده پر از تعطیلات ۳ روزه است! یعنی اغلب مناسبتهای تعطیلی به آخر یا اول هفته افتاده است و می‌شود امیدوار بود که خیلی‌ها از این تعطیلات پشت سر هم آن حسابی لذت ببرند. (جام جم سرا)
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: nadiya و zahra

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر