باتری جدید آیفون را ببینید

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر


بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط منابع آسیایی وابسته به اپل، به نظر می‌رسد آیفون 7 نیز از همان مدل باتری به کار رفته در آیفون 6 بهره ببرد که البته کمی برای کاهش ضخامت بدنه دستگاه کشیده‌تر شده است.


تصاویر جدید از تقویت ظرفیت باتری آیفون 7 خبر دارند




تصاویر منتسب به باتری آیفون 7 که در وبلاگ چینی Weibo منتشر گردیده نشان می‌دهد پرچم‌دار بعدی اپل از باتری 7.04 واتی بهره می‌برد که ارتقا ناچیزی نسبت به باتری 6.61 واتی آیفون 6 اس را تجربه کرده است؛ هرچند که همین تغییر ناچیز می‌تواند چند ساعت بیشتر دستگاه را برای مکالمه سرپا نگاه دارد.







علاوه بر این در سوی دیگر منبع خبر تصریح می‌کند که آیفون 7 و 7 پلاس به ترتیب از ظرفیت باتری 1735 و 2810 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برند که نسبت به سال گذشته افزایش ظرفیت چندانی در آن‌ها احساس نمی‌شود. البته بدهی است که هرچه ظرفیت باتری افزایش یابد، مدت زمان روشن ماندن دستگاه نیز زیاد می‌شود و بر همین اساس می‌توان حدس زد باتری آیفون 7 بتواند به مدت حداکثر 10 ساعت در کار مداوم انرژی دستگاه را تأمین نماید.







از دیگر ویژگی‌های احتمالی پرچم‌دار بعدی اپل که احتمالاً در پاییز رونمایی خواهد شد می‌تواند به بدنه‌ای تمام شیشه‌ای، دوربین اصلی دوگانه، پردازنده به مراتب سریع‌تر از A9 و قابلیت مقاومت در برابر آب اشاره کرد.


منبع: فارنت
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر