اچ تی سی 10 اواسط اردیبهشت وارد بازار ایران می شود

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر


امروز دوشنبه ۶ اردیبهشت طی مراسمی با حضور خبرنگاران و مدیران خاورمیانه و آفریقای جنوبی، آخرین پرچمدار تولیدکننده تایوانی تلفن‌همراه یعنی اچ‌تی‌سی ۱۰ در تهران رونمایی شد.


در این مراسم نیراج ست، مدیر بازاریابی اچ‌تی‌سی در خاورمیانه و آفریقا اعلام کرد که گوشی اچ‌تی‌سی ۱۰ هفته اول ماه مه ۲۰۱۶ به صورت رسمی در ایران عرضه خواهد شد.


بدین ترتیب افرادی که می‌خواهند این گوشی را در ایران خریداری کنند، اواخر هفته دیگه باید منتظر حضور پرچمدار اچ‌تی‌سی در بازار ایران باشند.


در این مراسم درباره‌ی قیمت گوشی تلفن اچ‌تی‌سی ۱۰ اطلاعی داده نشد و باید برای اطلاع از قیمت این گوشی حداقل یک هفته دیگر منتظر ماند.


از مشخصات فنی اچ‌تی‌سی ۱۰ باید به نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزولوشن QHD، تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰، حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی با پشتیبانی از کارت حافظه تا ۲ ترابایت و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اشاره کرد.


اچ‌تی‌سی ۱۰ در دو نسخه‌ی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی و رنگ‌های خاکستری، طلایی و مشکی با بدنه‌ی فلزی به فروش خواهد رسید. قیمت پیش‌خرید این گوشی در دنیا ۶۹۹.۹۹ دلار تعیین شده است. بنا بر قیمت جهانی اعلام شده قیمت این گوشی در ایران حداقل ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان خواهد بود.

منبع: zoomit.ir
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر