اپل با هوش مصنوعی قدرتمندتری به میدان می‌آید

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر


خیلی‌ها هم فکر می‌کنند اپل برای مقابله با هوش مصنوعی گوگل کار سختی در پیش دارد و احتمالا مثل بلک‌‌ بری در این رقابت شکست خواهد خورد. حال مشخص شده اپل در حال کار بر روی هوش مصنوعی پیشرفته‌ای است که احتمالا در آینده نزدیک از آن رونمایی خواهد کرد.


در حقیقت استیو جابز مدیر عامل پیشین شرکت اپل شدیدا به هوش مصنوعی علاقه‌مند بود و با اصرار او بود که اپل شرکتی که فناوری «سیری» را ساخته بود خرید.


برخی از اعضای تیم اصلی سیری شرکت اپل را ترک کردند و مشغول کار بر روی یک هوش مصنوعی دیگر به نام Viv شدند اما باقی اعضای تیم در اپل باقی ماندند و به کارشان ادامه می‌دهند. کاری که گفته می‌شود نتیجه‌اش را در سال‌های 2016 و 2017 خواهیم دید.


اپل پاییز سال گذشته شرکت VocalIQ را هم خرید. تکنولوژی‌ای که این شرکت ارائه می‌داد به نحوی تکمیل‌کننده تکنولوژی سیری بود.


این شرکت بر روی تکنولوژی‌ای کار می‌کند که امکان گفتگوی طبیعی و واقعی بین افراد و ربات‌های‌شان را فراهم می‌آورد. این تکنولوژی امکان ادغام در اپلیکیشن‌های مختلف را دارد. به این شکل احتمالا ترکیب تکنولوژی‌های این دو شرکت و برخی اقدامات دیگر شرکت اپل درباره هوش مصنوعی بسیاری از هواداران اپل را هیجان‌زده کرده است. آنها منتظرند دستاوردهای جدید این شرکت در حوزه هوش مصنوعی را نظاره کنند.

اخبار تکنولوژی - دیجی کالا
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر