ايسر اولين کروم بوک مجهز به پردازنده تگرا k1 را معرفي خواهد کرد

mahdi km

افتخاری
2013-10-30
603
892
0
تهران
[h=2]ايسر اولين کروم بوک مجهز به پردازنده تگرا K1 را معرفي خواهد کرد[/h]​
تا امروز اکثریت قاطع بازار پردازنده‌ کروم‌بوک‌ها را چیپ‌های اینتل و همچنین سامسونگ اگزینوس پر کرده است، اما اگر لیست قطعاتی که یک فروشگاه اینترنتی سوئدی منتشر کرده صحیح باشد، شرکت انویدیا نیز با چیپ‌های استثنایی تگرا K1 خود به این جمع اضافه خواهد شد.​
بر اساس این لیست کروم‌بوک جدید ایسر با نام CB5 دارای یک پردازنده تگرا K1، چهار گیگابایت رم، 32 گیگ حافظه مدل SSD و صفحه نمایشی 13.3 اینچی HD خواهد بود. همچنین طبق تصاویر قرار داده شده نیز می‌توان یک جک هدفون، دو پورت احتمالا USB 3.0 و یک پورت اترنت را در آن تشخیص داد.
در این وبسایت نوشته شده که این کروم‌بوک‌ها از یک آگوست فروش خود را آغاز خواهند کرد. با توجه به اینکه تا امروز هیچگونه کروم‌بوک مجهز به تگرا K1 در بازار نیست، عملکرد CB5 در مقایسه با دستگاه‌های مجهز به اینتل جالب توجه خواهد بود.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sina

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر