اولین مشکل بزرگ آیفون6 مشخص شد+عکس

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
براساس توئیت‌های شماری از کاربران که تصاویری از آیفون خود را نیز به پیوست توئیت منتشر کرده‌اند، نشان از این دارد که این تلفن‌هوشمند در اثر قرارگرفتن در جیب شلوار و مخصوصا جیب جلویی شلوار تغییر حالت می‌دهد و این تغییر حالت بیشتر در قسمتی است که کلید‌های تنظیم صدا قرار دارند. هرچند شمار دیگری از کاربران نیز ادعا کرده‌اند که با قراردادن گوشی در جیب پشتی، شاهد تاب برداشتن قسمت‌های دیگری از آیفون خود هستند.

با بالارفتن تعداد گزارش‌های و توئیت‌هایی که از جانب کاربران در فضای اینترنت منتشر شد، یکی از کاربران یوتیوب با ضبط ویدئو و انتشار آن در یوتیوب آیفون ۶ پلاس خود را خم می‌کند تا مقاومت پایین آن را در برابر فشارهای وارده نمایش دهد.



این فرد در ویدئویی دیگر یک دستگاه گلکسی‌نوت ۳ سامسونگ را نیز در دست گرفته و سعی دارد تا با وارد کردن فشار روی آن، این تلفن‌هوشمند غول‌پیگر را نیز خم کند، هرچند به دلیل بهره‌گیری از پلاستیک در ساختار این گوشی و عدم انعطاف‌پذیری آن همچون آلومینیوم بکار برده شده در آیفون، گلکسی‌نوت ۳ هیچ تغییری نمی‌کند.

هرچند وب‌سایت Cult of Mac وجود چنین مشکلی را در حجم کوچکتر در نسخه‌های پیشین آیفون چون آیفون 5S، 4 و 4S گزارش داده و در مقابل ایجاد چنین مشکلاتی را در تلفن‌های‌هوشمند سایر کمپانی‌ها چون سامسونگ، سونی، ال‌جی و بلک‌بری نیز به‌همراه تصاویری نمایش داده است.



آیفون ۶ و ۶ پلاس در مقایسه با نسل‌های پیشین این تلفن‌هوشمند از مقدار بیشتری آلومینیوم بهره می‌برند که همراه شدن این موضوع با افزایش اندازه‌ی هر دو نسخه را باید به‌عنوان عامل اصلی ایجاد چنین مشکلی بر شمرد.

آلومینیوم یک فلز تقریبا نرم است که در صورت وارد آمدن فشار متناسب تغییر حالت می‌دهد. باید به انتظار بنشینیم تا واکنش اپل در مقابل ایجاد چنین مشکلی را ببینیم؟ آیا اپل راه‌چاره‌ای را برای تلفن‌های‌هوشمند خود پیش‌بینی خواهد کرد؟
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر