اولین تصاویر پرچم‌دار بعدی سونی به بیرون درز پیدا کرد

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر


سونی تا چند ماه آینده پرچم‌دار جدید خود را روانه بازار خواهد کرد. حال اولین تصاویر از این محصول منتشر شده است. چیزی که بیشتر از همه در این گوشی جلب توجه می‌کند، تحول طراحی آن است.




چند روز پیش در بنچمارکی اطلاعات مربوط به گوشی جدیدی از سونی رویت شد. این گوشی که با عنوانSony Xperia F8331 ثبت شده است، احتمالا پرچم‌دار بعدی سونی و عضو جدید خانواده اکسپریا ایکس باشد. حال تصاویری از این محصول منتشر شده است که نشان می‌دهد مسیر طراحی سری ایکس در این گوشی کاملا از سری زد جدا خواهد شد.


F8331 مشخصاتی شبیه و اندکی بهتر نسبت بهXperia X Performance دارد: تراشه اسنپدراگون 820، 3 گیگابایت رم، نمایشگر 5.1 اینچی با رزولوشن1080p و دوربین جلو و عقب با قابلیت تصویربرداری4K!


اما تفاوت طراحی این دو محصول بسیار بیشتر از تفاوت سخت‌افزاری آن‌هاست. بالا و پایین این محصول طراحی تخت دارد، در حالی که دو طرف آن کاملا خمیده است. محل دوربین تفاوتی نکرده است اما زیر آن یک فلاش دوگانه LED مشاهده می‌شود. پشت دستگاه قسمت پایین نیز به نظر می‌رسد آنتن گوشی قرار گرفته است.




پنل جلویی دستگاه مشخص‌تر است. بلندگوها، آنتنNFC و سنسورها در این قسمت قرار گرفته‌اند. هرچند که به نظر می‌رسد محل قرارگیری NFC چندان جالب نباشد.


از دیگر تحولات این گوشی می‌توان به داشتن پورتUSB Type-C اشاره کرد. اگر این تصاویر حقیقت داشته باشند، F8331 اولین گوشی هوشمند سونی با این درگاه ارتباطی خواهد بود. نگران جک 3.5 میلی‌متری صدا نیز نباشید؛ سونی قصد حذفش را نداشته و می‌توانید آن را در لبه بالایی گوشی بیابید.


در مورد قیمت یا تاریخ عرضه این محصول هنوز اطلاعی نداریم. اما با نزدیک‌ شدن به ماه سپتامبر و زمان برگزاری نمایشگاه IFA و با توجه به حضور سونی در این نمایشگاه، انتظار داریم در روزهای آینده اخبار بیشتری در مورد این محصول بشنویم.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر