اولین تبلت 4k دنیا در راه است!

روشنک m

مدیر تالار اسرار خانه داری
2013-12-01
1,103
1,110
0
اولین تبلت 4K دنیا در راه است!

به گزارش جی‌اس‌ام آریا، اولين تبلت با وضوح 4K در دنيا را شركت پاناسونيك رونمایی خواهد كرد.

برند پاناسونیک، در سال 2012 در رویداد CES خبر از ساخت یک تبلت با کیفیت 4K را داد. تبلتی که گفته می‌شود در اواسط ماه آینده در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

این تبلت که با نام تاف‌پد شناخته می‌شود، دارای وضوح 2560×3840 پیکسل خواهد بود، وضوحی که نشان دهنده یک صفحه بسیار بزرگ است. تاف‌پد زیاد هم پرتابل نخواهد بود و با یک صفحه 20 اینچی و چگالی پیکسلی ppi230 به بازار خواهد آمد. با این صفحه نمایش می‌توان انتظار داشت که این تبلت از نظر سخت افزار درونی نیز قدرتمند می باشد.





23.jpg


پردازنده Ivy Bridge Intel Core i5، رابط گرافیکی Nvidia GeForce GT745M، حافظه داخلی 256 گیگابایتی و یک رم 8 گیگابایتی از تاف‌پد یک معجزه در دنیای تبلتها خواهند ساخت. در ضمن سیستم عامل در نظر گرفته شده برای این دستگاه نیز ویندوز 8.1 پرو خواهد بود. قیمت اولیه که برای این تبلت در نظر گرفته شده است 4400 دلار خواهد بود.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sina

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر