اولین اظهارنظر دیپلمات ربوده شده ایرانی پس از ورود به کشور

  • نویسنده موضوع نویسنده موضوع Atash
  • تاریخ شروع تاریخ شروع
👋 سلام!

انجمن یه حس خوب جایی برای گفت‌وگو، تجربه‌های مفید و ارتباط دوستانه است. برای ارسال پیام، چت خصوصی، یا دانلود فایل‌ها، کافیه ثبت‌نام کنی.

📝 [ثبت‌نام کن و شروع کن!]

Atash

افتخاری
2013-07-17
1,565
3,717
0
[h=1]اولین اظهارنظر دیپلمات ربوده شده ایرانی پس از ورود به کشور
[/h]

» سرویس: سياسي - سياست خارجي
کد خبر: 93121408314
پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۱



دیپلمات ربوده شده ایرانی در بدو ورود به کشور از تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) که زمینه آزادی وی را فراهم کردند، تقدیر کرد.
به گزارش ایسنا، نوراحمد نیکبخت پس از ورود به ایران در باند فرودگاه مهرآباد درباره چگونگی ربایشش توسط گروه‌های تروریستی اظهار کرد: در ماه رمضان سال 92 هنگام خروج از منزل که قصد عزیمت به محل کار را داشتم توسط گروه‌های ناشناس ربوده شدم و مدت 20 ماه و 2 روز در بند آنها بودم.
وی ادامه داد: کسی را ندیدم چرا که افراد مسلح و ناشناس بودند و حتی هویتشان را نمی‌دانم.
وی همچنین از این دوره به عنوان دوران سخت یاد کرد که در آن کوچکترین خبری از خانواده و اتفاقات جهان نداشته است.
نیکبخت در پایان از سربازان گمنام امام زمان(عج)، وزارت اطلاعات، رئیس‌جمهور و دوستان و همکاران خود در وزارت امور خارجه که زمینه آزادی او را فراهم کردند، تشکر و تقدیر کرد.
انتهای پیام


 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sina

درباره ما

  • انجمن یه‌حس‌خوب در اردیبهشت سال 1392 با هدف ایجاد یک شبکه اجتماعی شامل موضوعات سرگرمی، علمی، دانشگاهی، فناوری و ... شروع بکار کرد و بیش از یک دهه آنلاین است. این مجموعه کاربرمحور بوده و اعضای آن در طول این سال‌ها تجارب خود را برای شما بازدیدکنندگان عزیز به اشتراک گذاشتند. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد، از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری نمایند.

منوی کاربر