[h=1]اولین اظهارنظر دیپلمات ربوده شده ایرانی پس از ورود به کشور
[/h]
» سرویس: سياسي - سياست خارجي
دیپلمات ربوده شده ایرانی در بدو ورود به کشور از تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) که زمینه آزادی وی را فراهم کردند، تقدیر کرد.
به گزارش ایسنا، نوراحمد نیکبخت پس از ورود به ایران در باند فرودگاه مهرآباد درباره چگونگی ربایشش توسط گروههای تروریستی اظهار کرد: در ماه رمضان سال 92 هنگام خروج از منزل که قصد عزیمت به محل کار را داشتم توسط گروههای ناشناس ربوده شدم و مدت 20 ماه و 2 روز در بند آنها بودم.
وی ادامه داد: کسی را ندیدم چرا که افراد مسلح و ناشناس بودند و حتی هویتشان را نمیدانم.
وی همچنین از این دوره به عنوان دوران سخت یاد کرد که در آن کوچکترین خبری از خانواده و اتفاقات جهان نداشته است.
نیکبخت در پایان از سربازان گمنام امام زمان(عج)، وزارت اطلاعات، رئیسجمهور و دوستان و همکاران خود در وزارت امور خارجه که زمینه آزادی او را فراهم کردند، تشکر و تقدیر کرد.
انتهای پیام
[/h]
» سرویس: سياسي - سياست خارجي
کد خبر: 93121408314
پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۱
پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۱
دسترسی به فایلها مخصوص اعضای انجمن است، شما هم میتوانید عضو انجمن "یه حس خوب" شوید، کافیست ثبت نام کنید.
دیپلمات ربوده شده ایرانی در بدو ورود به کشور از تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) که زمینه آزادی وی را فراهم کردند، تقدیر کرد.
به گزارش ایسنا، نوراحمد نیکبخت پس از ورود به ایران در باند فرودگاه مهرآباد درباره چگونگی ربایشش توسط گروههای تروریستی اظهار کرد: در ماه رمضان سال 92 هنگام خروج از منزل که قصد عزیمت به محل کار را داشتم توسط گروههای ناشناس ربوده شدم و مدت 20 ماه و 2 روز در بند آنها بودم.
وی ادامه داد: کسی را ندیدم چرا که افراد مسلح و ناشناس بودند و حتی هویتشان را نمیدانم.
وی همچنین از این دوره به عنوان دوران سخت یاد کرد که در آن کوچکترین خبری از خانواده و اتفاقات جهان نداشته است.
نیکبخت در پایان از سربازان گمنام امام زمان(عج)، وزارت اطلاعات، رئیسجمهور و دوستان و همکاران خود در وزارت امور خارجه که زمینه آزادی او را فراهم کردند، تشکر و تقدیر کرد.
انتهای پیام